Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dni tygodnia pory roku i miesiące + KP (komplet)
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest pełna ciekawych gier i zabaw-ćwiczeń, które wspierają zapamiętywanie nazw dni tygodnia, pór roku i miesięcy. Chociaż zostały zaprojektowane z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z odpowiednimi modyfikacjami mogą być również skutecznie wykorzystane podczas pracy z dziećmi starszymi. Są szczególnie pomocne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, które mogą być narażone na ryzyko dysleksji.
Propozycje te uwzględniają zasadę stopniowego zwiększania stopnia trudności, a także konieczność polisensorycznego poznawania świata poprzez bezpośrednie doświadczenia. Dzięki temu dzieci uczą się przez skojarzenia wzrokowe, słuchowe oraz kinestetyczno-ruchowe. Ćwiczenia te nie tylko rozwijają funkcje językowe i percepcyjne, ale także wspierają integrację percepcyjno-motoryczną.
Zabawy te są wszechstronne i można je wykorzystywać zarówno podczas pracy indywidualnej, jak i z małą grupą czy całym zespołem klasowym. Publikacja została podzielona na dwie części: scenariusze zajęć dla nauczyciela oraz karty pracy dla ucznia, co ułatwia organizację i prowadzenie zajęć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest pełna ciekawych gier i zabaw-ćwiczeń, które wspierają zapamiętywanie nazw dni tygodnia, pór roku i miesięcy. Chociaż zostały zaprojektowane z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z odpowiednimi modyfikacjami mogą być również skutecznie wykorzystane podczas pracy z dziećmi starszymi. Są szczególnie pomocne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, które mogą być narażone na ryzyko dysleksji.
Propozycje te uwzględniają zasadę stopniowego zwiększania stopnia trudności, a także konieczność polisensorycznego poznawania świata poprzez bezpośrednie doświadczenia. Dzięki temu dzieci uczą się przez skojarzenia wzrokowe, słuchowe oraz kinestetyczno-ruchowe. Ćwiczenia te nie tylko rozwijają funkcje językowe i percepcyjne, ale także wspierają integrację percepcyjno-motoryczną.
Zabawy te są wszechstronne i można je wykorzystywać zarówno podczas pracy indywidualnej, jak i z małą grupą czy całym zespołem klasowym. Publikacja została podzielona na dwie części: scenariusze zajęć dla nauczyciela oraz karty pracy dla ucznia, co ułatwia organizację i prowadzenie zajęć.
