Książka - Czym jest projektowanie opakowań?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czym jest projektowanie opakowań?

Czym jest projektowanie opakowań?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Czym jest projektowanie opakowań?" zgłębia fascynujący świat projektowania form, które pełnią wiele istotnych funkcji, takich jak dystrybucja, przechowywanie czy dostarczanie informacji o produkcie i sposobie jego użytkowania. Proces projektowania opakowania jest złożony i zależy od licznych czynników, począwszy od szczegółowych wymagań klienta, które kształtują podejście projektanta.

W obszarze projektowania opakowań działa różnorodna grupa designerów. Część z nich pracuje dla globalnych korporacji, inni z kolei działają na własną rękę dla konkretnych rynków lub wchłonięci w zespoły stworzone przez firmy z innych branż. Końcowy rozdział książki ukazuje, jak różnorodne strategie pracy różnorodnych agencji designu mogą prowadzić do wyjątkowo inspirujących wyników, co pokazuje, jak kreatywnym polem jest projektowanie opakowań.

Grafik chwali książkę za jej głębokie przemyślenia i prezentację inspirujących projektów, które są idealne dla studentów oraz osób zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Impackt podkreśla bogactwo książki w przykłady, które zostały gruntownie przeanalizowane pod kątem struktury, komunikatywności i estetyki wizualnej.

Zarazem książka nie boi się poruszać globalnych, historycznych i środowiskowych aspektów przemysłu opakowań. Oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcą tworzyć różnorodne formy opakowań, takie jak pudełka kartonowe, butelki czy opakowania na płyty CD. Dla osób dążących do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych i opakowaniowych, ta pozycja stanowi źródło wielu interesujących informacji i inspiracji, jak podkreśla Computer Arts Project.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Czym jest projektowanie opakowań?" zgłębia fascynujący świat projektowania form, które pełnią wiele istotnych funkcji, takich jak dystrybucja, przechowywanie czy dostarczanie informacji o produkcie i sposobie jego użytkowania. Proces projektowania opakowania jest złożony i zależy od licznych czynników, począwszy od szczegółowych wymagań klienta, które kształtują podejście projektanta.

W obszarze projektowania opakowań działa różnorodna grupa designerów. Część z nich pracuje dla globalnych korporacji, inni z kolei działają na własną rękę dla konkretnych rynków lub wchłonięci w zespoły stworzone przez firmy z innych branż. Końcowy rozdział książki ukazuje, jak różnorodne strategie pracy różnorodnych agencji designu mogą prowadzić do wyjątkowo inspirujących wyników, co pokazuje, jak kreatywnym polem jest projektowanie opakowań.

Grafik chwali książkę za jej głębokie przemyślenia i prezentację inspirujących projektów, które są idealne dla studentów oraz osób zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Impackt podkreśla bogactwo książki w przykłady, które zostały gruntownie przeanalizowane pod kątem struktury, komunikatywności i estetyki wizualnej.

Zarazem książka nie boi się poruszać globalnych, historycznych i środowiskowych aspektów przemysłu opakowań. Oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcą tworzyć różnorodne formy opakowań, takie jak pudełka kartonowe, butelki czy opakowania na płyty CD. Dla osób dążących do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych i opakowaniowych, ta pozycja stanowi źródło wielu interesujących informacji i inspiracji, jak podkreśla Computer Arts Project.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 23.75 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 256
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 17 × 22 mm
ID: 9788361380047

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info