Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.1 Słuch awerbalny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program zorientowany na rozwijanie percepcji i pamięci słuchowej został stworzony z myślą o dzieciach od drugiego roku życia, które borykają się z trudnościami w mówieniu lub są zagrożone dysleksją z powodu komplikacji okołoporodowych. Może on także służyć jako narzędzie wspierające ogólny rozwój dziecka. Głównym celem tego programu jest zebranie i uporządkowanie dostępnych materiałów i ćwiczeń w sposób, który umożliwi terapeutyczne wykorzystanie ich w kolejności od najprostszych do bardziej złożonych.
Percepcja słuchowa, czyli zdolność do rozpoznawania, różnicowania i interpretowania bodźców dźwiękowych na podstawie wcześniejszych doświadczeń, obejmuje umiejętność odróżniania bodźców zarówno niewerbalnych, jak i werbalnych. Materiały przedstawione w tym poradniku są uporządkowane według stopnia trudności i zawierają przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą stanowić punkt wyjścia lub inspirację dla terapeutów. Jednak przedstawione ćwiczenia pozostawiają miejsce na inwencję twórczą prowadzących, nie ograniczając ich w pracy z dzieckiem.
Ćwiczenia koncentrujące się na słuchu niewerbalnym są szczególnie istotne dla dzieci od drugiego roku życia, które mają opóźniony rozwój mowy, korzystają z aparatów słuchowych z powodu głuchoty, mają problemy ze słuchem, poważne wady wymowy lub trudności z percepcją słuchu fonematycznego, a także dla dzieci z upośledzeniem umysłowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program zorientowany na rozwijanie percepcji i pamięci słuchowej został stworzony z myślą o dzieciach od drugiego roku życia, które borykają się z trudnościami w mówieniu lub są zagrożone dysleksją z powodu komplikacji okołoporodowych. Może on także służyć jako narzędzie wspierające ogólny rozwój dziecka. Głównym celem tego programu jest zebranie i uporządkowanie dostępnych materiałów i ćwiczeń w sposób, który umożliwi terapeutyczne wykorzystanie ich w kolejności od najprostszych do bardziej złożonych.
Percepcja słuchowa, czyli zdolność do rozpoznawania, różnicowania i interpretowania bodźców dźwiękowych na podstawie wcześniejszych doświadczeń, obejmuje umiejętność odróżniania bodźców zarówno niewerbalnych, jak i werbalnych. Materiały przedstawione w tym poradniku są uporządkowane według stopnia trudności i zawierają przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą stanowić punkt wyjścia lub inspirację dla terapeutów. Jednak przedstawione ćwiczenia pozostawiają miejsce na inwencję twórczą prowadzących, nie ograniczając ich w pracy z dzieckiem.
Ćwiczenia koncentrujące się na słuchu niewerbalnym są szczególnie istotne dla dzieci od drugiego roku życia, które mają opóźniony rozwój mowy, korzystają z aparatów słuchowych z powodu głuchoty, mają problemy ze słuchem, poważne wady wymowy lub trudności z percepcją słuchu fonematycznego, a także dla dzieci z upośledzeniem umysłowym.
