Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas IV-VIII. Umiem to
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli masz ucznia borykającego się z nieczytelnym pismem, trudnościami w organizowaniu tekstu na stronie oraz problemami z wykonywaniem podstawowych czynności manualnych, a przy tym otrzymującego niskie oceny za swoje prace, warto sięgnąć po tę książkę. Zawarte w niej ćwiczenia, choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, wymagają sporego zaangażowania od dzieci. Wiele z zaproponowanych kart pracy zostało zaprojektowanych w taki sposób, aby aktywować wszystkie zmysły – kinestezję, wzrok, słuch i dotyk – co stanowi podstawowy krok w nauce skutecznego pisania. Ćwiczenia te pomagają dzieciom w rozwijaniu umiejętności tworzenia tekstów, redagowaniu notatek, pisaniu w odpowiednim tempie oraz swobodnym wyrażaniu myśli słowami. Praktyki grafomotoryczne przedstawione w tej publikacji zostały sprawdzone z sukcesem w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym Zdrowie w Kielcach, jak również podczas konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wspierając dziecko w automatyzacji procesu pisania, możesz pomóc mu osiągnąć lepsze wyniki i większą pewność siebie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli masz ucznia borykającego się z nieczytelnym pismem, trudnościami w organizowaniu tekstu na stronie oraz problemami z wykonywaniem podstawowych czynności manualnych, a przy tym otrzymującego niskie oceny za swoje prace, warto sięgnąć po tę książkę. Zawarte w niej ćwiczenia, choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się proste, wymagają sporego zaangażowania od dzieci. Wiele z zaproponowanych kart pracy zostało zaprojektowanych w taki sposób, aby aktywować wszystkie zmysły – kinestezję, wzrok, słuch i dotyk – co stanowi podstawowy krok w nauce skutecznego pisania. Ćwiczenia te pomagają dzieciom w rozwijaniu umiejętności tworzenia tekstów, redagowaniu notatek, pisaniu w odpowiednim tempie oraz swobodnym wyrażaniu myśli słowami. Praktyki grafomotoryczne przedstawione w tej publikacji zostały sprawdzone z sukcesem w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym Zdrowie w Kielcach, jak również podczas konsultacji terapeutycznych w Zakładzie Komunikacji Językowej Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Wspierając dziecko w automatyzacji procesu pisania, możesz pomóc mu osiągnąć lepsze wyniki i większą pewność siebie.
