Książka - Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka pełni różnorodne funkcje, stanowiąc zarówno akademicki podręcznik, jak i praktyczny przewodnik. Jest to wartościowe źródło wiedzy o roli słowa w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz procesie tworzenia tekstów reklamowych. Może być używana również jako kurs doskonalący umiejętności komunikacyjne, co sprawia, że czytelnik z łatwością odnajdzie w niej klarowne wytyczne. Dzięki ćwiczeniom i testom, użytkownik ma możliwość sprawdzenia i utrwalenia zdobytych umiejętności.

Powstanie tej publikacji zawdzięczamy specjalistom z dziedziny komunikacji marketingowej. Osoby na co dzień pracujące kreatywnie ze słowem — czy to udzielając wywiadów, wyrażając opinie, czy dzieląc się talentami w poszukiwaniu inspiracji — aktywnie przyczyniły się do jej rozwoju. Wśród nich znaleźli się zarówno przedstawiciele dużych korporacji, agencji reklamowych, PR-owych, firm eventowych czy brandingowych, jak i freelancerzy, blogerzy oraz dziennikarze. Dzięki ich perspektywom, zawód copywritera został ukazany z różnych punktów widzenia: jako twórca, zleceniodawca oraz partner w projektach. Książka zagłębia się w codzienną pracę twórcy tekstów, eksplorując takie tematy, jak poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, czy wyznaczanie granic ingerencji w projekt. Publikacja stanowi praktyczne kompendium wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, idealne dla tych, którzy pragną rozwijać się w tej dziedzinie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka pełni różnorodne funkcje, stanowiąc zarówno akademicki podręcznik, jak i praktyczny przewodnik. Jest to wartościowe źródło wiedzy o roli słowa w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz procesie tworzenia tekstów reklamowych. Może być używana również jako kurs doskonalący umiejętności komunikacyjne, co sprawia, że czytelnik z łatwością odnajdzie w niej klarowne wytyczne. Dzięki ćwiczeniom i testom, użytkownik ma możliwość sprawdzenia i utrwalenia zdobytych umiejętności.

Powstanie tej publikacji zawdzięczamy specjalistom z dziedziny komunikacji marketingowej. Osoby na co dzień pracujące kreatywnie ze słowem — czy to udzielając wywiadów, wyrażając opinie, czy dzieląc się talentami w poszukiwaniu inspiracji — aktywnie przyczyniły się do jej rozwoju. Wśród nich znaleźli się zarówno przedstawiciele dużych korporacji, agencji reklamowych, PR-owych, firm eventowych czy brandingowych, jak i freelancerzy, blogerzy oraz dziennikarze. Dzięki ich perspektywom, zawód copywritera został ukazany z różnych punktów widzenia: jako twórca, zleceniodawca oraz partner w projektach. Książka zagłębia się w codzienną pracę twórcy tekstów, eksplorując takie tematy, jak poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, czy wyznaczanie granic ingerencji w projekt. Publikacja stanowi praktyczne kompendium wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, idealne dla tych, którzy pragną rozwijać się w tej dziedzinie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 272
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 159 × 230 mm
ID: 9788379309467
Wydawnictwo:

Inne książki: Magdalena Jaworowicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info