Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Codzienność w narracjach nauczycielek w okresie wczesnej dorosłości Tom 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Codzienność w narracjach nauczycielek w okresie wczesnej dorosłości" to interesujący zbiór tekstów, który wpisuje się w nurt badań biograficznych, popularny w socjologii oraz pedeutologii. Zbiór ten wyróżnia się indywidualnym podejściem autorek do analizy oraz interpretacji swoich codziennych doświadczeń. Przez pryzmat osobistych refleksji nauczycielki zgłębiają różnorodne aspekty życia zawodowego, rodzinnego i społecznego, nadając im istotne znaczenie zarówno w kontekście teraźniejszości, jak i przyszłości.
Zaprezentowane pamiętniki ukazują nauczycielki jako osoby głęboko zaangażowane w różnorodne działania, a jednocześnie refleksyjne i z wielką uwagą podchodzące do analizy emocji oraz doświadczeń. Publikacja tej książki nie tylko przybliża czytelnikom intymne relacje z codzienności autorek, ale również może stanowić inspirację dla nauczycieli, zachęcając ich do rozwijania i wzmacniania zarówno zawodowej, jak i osobistej sfery życia. Takie inicjatywy mogą pomóc w budowaniu oraz doskonaleniu ich własnej tożsamości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Codzienność w narracjach nauczycielek w okresie wczesnej dorosłości" to interesujący zbiór tekstów, który wpisuje się w nurt badań biograficznych, popularny w socjologii oraz pedeutologii. Zbiór ten wyróżnia się indywidualnym podejściem autorek do analizy oraz interpretacji swoich codziennych doświadczeń. Przez pryzmat osobistych refleksji nauczycielki zgłębiają różnorodne aspekty życia zawodowego, rodzinnego i społecznego, nadając im istotne znaczenie zarówno w kontekście teraźniejszości, jak i przyszłości.
Zaprezentowane pamiętniki ukazują nauczycielki jako osoby głęboko zaangażowane w różnorodne działania, a jednocześnie refleksyjne i z wielką uwagą podchodzące do analizy emocji oraz doświadczeń. Publikacja tej książki nie tylko przybliża czytelnikom intymne relacje z codzienności autorek, ale również może stanowić inspirację dla nauczycieli, zachęcając ich do rozwijania i wzmacniania zarówno zawodowej, jak i osobistej sfery życia. Takie inicjatywy mogą pomóc w budowaniu oraz doskonaleniu ich własnej tożsamości.
