Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
C XXV. Tabulaturae Braunsbergenses-Olivenses cz.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fontes Musicae in Polonia, C XXV, Część 1 to edycja obejmująca dwie tabulatury przeznaczone dla instrumentów klawiszowych, które zostały zapisane w latach 1610-1630 w jezuickim kolegium w Braniewie oraz później w klasztorze cystersów w Oliwie. Te dwa rękopisy są obecnie przechowywane w Bibliotece im. Wróblewskich Litewskiej Akademii Nauk w Wilnie, gdzie mają sygnatury F15-284 i F15-286.
Pierwszy tom tej edycji zawiera wprowadzenie, komentarz rewizyjny oraz katalog zawartości obu tabulatur. Natomiast drugi tom poświęcony jest publikacjom oryginalnych wersji wszystkich utworów znajdujących się w tych tabulaturach. Trzeci tom koncentruje się na partyturach utworów wokalnych, które zostały zidentyfikowane jako intawolacje zawarte w tabulaturach.
Informacje te pochodzą od wydawcy i stanowią dokładny opis zawartości edycji, podkreślając jej wartościowe znaczenie jako źródła wiedzy o dawnych muzycznych zapiskach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Fontes Musicae in Polonia, C XXV, Część 1 to edycja obejmująca dwie tabulatury przeznaczone dla instrumentów klawiszowych, które zostały zapisane w latach 1610-1630 w jezuickim kolegium w Braniewie oraz później w klasztorze cystersów w Oliwie. Te dwa rękopisy są obecnie przechowywane w Bibliotece im. Wróblewskich Litewskiej Akademii Nauk w Wilnie, gdzie mają sygnatury F15-284 i F15-286.
Pierwszy tom tej edycji zawiera wprowadzenie, komentarz rewizyjny oraz katalog zawartości obu tabulatur. Natomiast drugi tom poświęcony jest publikacjom oryginalnych wersji wszystkich utworów znajdujących się w tych tabulaturach. Trzeci tom koncentruje się na partyturach utworów wokalnych, które zostały zidentyfikowane jako intawolacje zawarte w tabulaturach.
Informacje te pochodzą od wydawcy i stanowią dokładny opis zawartości edycji, podkreślając jej wartościowe znaczenie jako źródła wiedzy o dawnych muzycznych zapiskach.
