Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wieloletnia współpraca z klientami wymaga znacznie więcej niż jedynie zdolności technicznych. Niezbędne są także umiejętności interpersonalne, takie jak efektywna komunikacja, asertywność oraz głębokie zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które kształtują relacje międzyludzkie. Poradnik zatytułowany "Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego" oferuje nie tylko wskazówki dotyczące nawiązywania pierwszych kontaktów z klientami, ale także metody na budowanie i utrzymywanie trwałych relacji, które opierają się próbie czasu. Dodatkowo, pokazuje, jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, kiedy pojawi się taka konieczność. Publikacja jest podzielona na cztery główne rozdziały, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi relacji biznesowych - od fundamentów, poprzez strategiczny rozwój, aż po kluczowe umiejętności związane z asertywnością i komunikacją. Książka oferuje zarówno teoretyczne analizy, jak i praktyczne wskazówki, gotowe do zastosowania w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które umożliwi lepsze zrozumienie zawiłości relacji z klientami oraz wdrożenie efektywnych strategii w działalności biznesowej. Publikacja jest adresowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy regularnie współpracują z klientami. Może być również przydatna dla osób zarządzających zespołami w sektorze finansowym, które pragną zwiększyć efektywność swoich działań poprzez rozwój relacji z klientami.
O Autorze: Dr Nelli Artienwicz to trenerka i badaczka specjalizująca się w rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Jest wykładowcą akademickim, księgową, mentorką i autorką książek. Posiada certyfikaty trenerskie FRIS®, jest konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym oraz trenerką neuromedytacji i facylitatorką medytacji aktywnych Osho®. Z tytułem doktora nauk ekonomicznych oraz ponad 25-letnim doświadczeniem trenerskim i w księgowości - zarówno jako pracownik etatowy, jak i prowadząca działalność B2B - stanowi autorytet w swojej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wieloletnia współpraca z klientami wymaga znacznie więcej niż jedynie zdolności technicznych. Niezbędne są także umiejętności interpersonalne, takie jak efektywna komunikacja, asertywność oraz głębokie zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które kształtują relacje międzyludzkie. Poradnik zatytułowany "Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego" oferuje nie tylko wskazówki dotyczące nawiązywania pierwszych kontaktów z klientami, ale także metody na budowanie i utrzymywanie trwałych relacji, które opierają się próbie czasu. Dodatkowo, pokazuje, jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, kiedy pojawi się taka konieczność. Publikacja jest podzielona na cztery główne rozdziały, z których każdy poświęcony jest innemu aspektowi relacji biznesowych - od fundamentów, poprzez strategiczny rozwój, aż po kluczowe umiejętności związane z asertywnością i komunikacją. Książka oferuje zarówno teoretyczne analizy, jak i praktyczne wskazówki, gotowe do zastosowania w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które umożliwi lepsze zrozumienie zawiłości relacji z klientami oraz wdrożenie efektywnych strategii w działalności biznesowej. Publikacja jest adresowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy regularnie współpracują z klientami. Może być również przydatna dla osób zarządzających zespołami w sektorze finansowym, które pragną zwiększyć efektywność swoich działań poprzez rozwój relacji z klientami.
O Autorze: Dr Nelli Artienwicz to trenerka i badaczka specjalizująca się w rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Jest wykładowcą akademickim, księgową, mentorką i autorką książek. Posiada certyfikaty trenerskie FRIS®, jest konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym oraz trenerką neuromedytacji i facylitatorką medytacji aktywnych Osho®. Z tytułem doktora nauk ekonomicznych oraz ponad 25-letnim doświadczeniem trenerskim i w księgowości - zarówno jako pracownik etatowy, jak i prowadząca działalność B2B - stanowi autorytet w swojej dziedzinie.
