Najlepsze książki o social mediach. Co warto przeczytać, żeby pogłębić swoją wiedzę na temat mediów społecznościowych?
Trudno sobie dzisiaj wyobrazić funkcjonowanie bez udziału mediów społecznościowych. Wiele osób codziennie korzysta z social mediów, nie tylko w celach prywatnych – media społecznościowe stały się również efektywnym kanałem komunikacji marketingowej. Jakie najlepsze książki o social mediach warto przeczytać, jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na ich temat? Zebraliśmy dla Ciebie kilka ciekawych tytułów!
Czym są social media?
Zanim podpowiemy, które książki o mediach społecznościowych koniecznie powinny trafić w Twoje ręce, wyjaśnimy, czym właściwie są social media. Termin media społecznościowe jest używany w odniesieniu do platform umożliwiających sprawne komunikowanie się i udostępnianie różnego rodzaju treści w bardzo szybkim czasie. Do social mediów należy, między innymi, Facebook, Instagram czy Twitter. Social media stają się również bazą do działalności reklamowej – wiele firm i marek aktywnie buduje swój wizerunek przy udziale wybranych platform komunikacyjnych, korzystając z możliwości, jakie media społecznościowe dają w kontekście nawiązywania długotrwałych relacji z klientami.
4 książki o social mediach, po które zdecydowanie warto sięgnąć
Umiejętnie wybrana książka o social mediach może stać się doskonałym źródłem informacji pomagającym zrozumieć istotę działania mediów społecznościowych. Książka jest w stanie poszerzyć Twoją wiedzę i nauczyć Cię sprawnego poruszania się w świecie social mediów. W takim razie, jakie dobre książki o social mediach koniecznie powinny trafić w Twoje ręce?
„ZROZUMIEĆ SOCIAL MEDIA” ARTUR ROGUSKI. Jedna z najlepszych książek o social mediach, która odkryje przed Tobą tajemnice ich funkcjonowania. Świetnie napisana, pełna ciekawych informacji – idealnie sprawdzi się, jako przewodnik po mediach społecznościowych, ucząc sposobu korzystania z możliwości, które social media dają swoim użytkownikom.
„SKUTECZNE SOCIAL MEDIA. PROWADŹ DZIAŁANIA, OSIĄGAJ ZAMIERZONE EFEKTY” ANNA MIOTK. Bardzo ciekawa książka o social media marketingu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak firma, która chce prowadzić swoją aktywność w social mediach, powinna dbać o skuteczność wdrażanych rozwiązań komunikacyjnych, zwłaszcza że kryzysy w social mediach wymagają odpowiedniego postępowania i nieumiejętnie „gaszone” mogą niestety odbić się czkawką.
„TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH. PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW” MARCIN ŻUKOWSKI. Najlepsze książki o marketingu potrzebne od zaraz? W takim razie, jeżeli interesuję Cię marketing w social mediach, koniecznie sięgnij po pozycję autorstwa Marcina Żukowskiego, która, jak wskazuje sam tytuł, pomoże Ci poprowadzić skuteczne działania Twojej firmy w mediach społecznościowych. Książki o marketingu w mediach społecznościowych to dzisiaj podstawa – trudno wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnej firmy bez profilu w wybranych social mediach.
„ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W SOCIAL MEDIA” MONIKA CZAPLICKA. Szukając książek o mediach społecznościowych, koniecznie sięgnij po tę lekturę. Dzięki niej dowiesz się, co zrobić, jeśli akurat Twój profil padł ofiarą kryzysu, który trzeba jak najszybciej i najbardziej skutecznie opanować, żeby zminimalizować potencjalne straty.
Niezależnie od tego, czy zastanawiasz się, jak wypromować książkę, własny produkt lub usługę, działalność w social mediach ma dzisiaj bardzo duże znaczenie, dlatego warto wiedzieć jak poruszać się w realiach mediów społecznościowych. Te 4 książki to sposób na to, żeby sprawniej zarządzać własną działalnością w social mediach, więc warto przeczytać je od deski do deski.
Również warte przeczytania
Sprzedaj książki
Wypłaciliśmy już 29 882 798 zł za sprzedane książki w Skupszop.pl
Polecamy sprawdzić
Korzystaj wygodnie z naszej aplikacji
Powiązane wpisy
26 kwietnia 2022
10 maja 2019
Komentarze
Brak komentarzy...
Dodaj komentarz
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość komentowania. Przejdź do strony logowania.