Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biznes w Internecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży, public relations w internecie i promocji w mediach społecznościowych to idealna propozycja dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał internetu. Publikacja została stworzona przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w polskiej branży internetowej, pracujących dla jednej z największych grup medialnych, Money.pl.
Książka odpowiada na kluczowe pytania związane z obecnością w sieci, takie jak budowanie wizerunku firmy online, efektywna sprzedaż i reklama w internecie, promowanie marki w Google, czy decyzje dotyczące reklamy na Facebooku. Dodatkowo omawia koszty promocji internetowej oraz kluczowe aspekty planowania kampanii reklamowych.
To wszechstronny przewodnik po budowaniu i promowaniu marki, firm i produktów w mediach elektronicznych. Autorzy szczegółowo analizują dostępne narzędzia on-line, udzielając praktycznych wskazówek dotyczących ich zastosowania. Czytelnik dowie się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową czy sklep on-line, jakie techniki są najefektywniejsze w promocji sprzedaży i działaniach PR. Znajdzie w niej także wskazówki, jak wybrać odpowiednią agencję lub freelancera do projektowania strony internetowej czy prowadzenia kampanii promocyjnych, oraz jak monitorować skuteczność podejmowanych działań.
Opis powstał przy współpracy z wydawcą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praktyczny poradnik dotyczący marketingu, sprzedaży, public relations w internecie i promocji w mediach społecznościowych to idealna propozycja dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą w pełni wykorzystać potencjał internetu. Publikacja została stworzona przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w polskiej branży internetowej, pracujących dla jednej z największych grup medialnych, Money.pl.
Książka odpowiada na kluczowe pytania związane z obecnością w sieci, takie jak budowanie wizerunku firmy online, efektywna sprzedaż i reklama w internecie, promowanie marki w Google, czy decyzje dotyczące reklamy na Facebooku. Dodatkowo omawia koszty promocji internetowej oraz kluczowe aspekty planowania kampanii reklamowych.
To wszechstronny przewodnik po budowaniu i promowaniu marki, firm i produktów w mediach elektronicznych. Autorzy szczegółowo analizują dostępne narzędzia on-line, udzielając praktycznych wskazówek dotyczących ich zastosowania. Czytelnik dowie się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową czy sklep on-line, jakie techniki są najefektywniejsze w promocji sprzedaży i działaniach PR. Znajdzie w niej także wskazówki, jak wybrać odpowiednią agencję lub freelancera do projektowania strony internetowej czy prowadzenia kampanii promocyjnych, oraz jak monitorować skuteczność podejmowanych działań.
Opis powstał przy współpracy z wydawcą.
