Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia copywritingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli tworzysz treści na strony internetowe, projektujesz teksty do ulotek, opracowujesz hasła reklamowe czy piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych, a także prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych, możesz z dumą nazywać siebie copywriterem. Osobą władającą słowem, kreatorem treści przekonujących, operatorem argumentów. Każdy zawód ma swoje uniwersalne zasady, a copywriting nie jest wyjątkiem. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, rzemieślnikiem czy mistrzem w tej dziedzinie, kluczowe jest poznanie i umiejętne stosowanie narzędzi, technik i trików, które pomogą Ci osiągnąć sukces. Choć kreatywność jest niezwykle ważna, to jednak opanowanie podstaw jest nieodzowne. W tej książce Dariusz Puzyrkiewicz, doświadczony copywriter z wieloletnią praktyką i licznymi sukcesami, dzieli się swoją wiedzą. Warto mieć tę lekturę pod ręką, by sięgać po nią w chwilach potrzeby, tworząc teksty, które skutecznie sprzedają produkty, usługi czy idee.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli tworzysz treści na strony internetowe, projektujesz teksty do ulotek, opracowujesz hasła reklamowe czy piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych, a także prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych, możesz z dumą nazywać siebie copywriterem. Osobą władającą słowem, kreatorem treści przekonujących, operatorem argumentów. Każdy zawód ma swoje uniwersalne zasady, a copywriting nie jest wyjątkiem. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, rzemieślnikiem czy mistrzem w tej dziedzinie, kluczowe jest poznanie i umiejętne stosowanie narzędzi, technik i trików, które pomogą Ci osiągnąć sukces. Choć kreatywność jest niezwykle ważna, to jednak opanowanie podstaw jest nieodzowne. W tej książce Dariusz Puzyrkiewicz, doświadczony copywriter z wieloletnią praktyką i licznymi sukcesami, dzieli się swoją wiedzą. Warto mieć tę lekturę pod ręką, by sięgać po nią w chwilach potrzeby, tworząc teksty, które skutecznie sprzedają produkty, usługi czy idee.
