Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest ponownym wydaniem piątego zmienionego wydania pierwszej części trylogii "Analiza" autorstwa prof. Krzysztofa Maurina, które pierwotnie ukazało się w 1991 roku jako tom 69 Biblioteki Matematycznej PWN. Ta publikacja, mająca formę podręcznika, koncentruje się przede wszystkim na pojęciu pochodnej i jej praktycznych zastosowaniach. Autor rozpoczyna swoje omówienia od podstawowych terminów i zagadnień, po których wprowadza czytelnika w klasyczną analizę, stopniowo przechodząc do bardziej zaawansowanych teorii będących przedmiotem badań współczesnej matematyki. Dzięki klarownemu i zwięzłemu stylowi, licznym definicjom, przykładom oraz komentarzom książka jest przystępna także dla osób z ograniczoną wiedzą matematyczną, ułatwiając im zrozumienie skomplikowanego materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest ponownym wydaniem piątego zmienionego wydania pierwszej części trylogii "Analiza" autorstwa prof. Krzysztofa Maurina, które pierwotnie ukazało się w 1991 roku jako tom 69 Biblioteki Matematycznej PWN. Ta publikacja, mająca formę podręcznika, koncentruje się przede wszystkim na pojęciu pochodnej i jej praktycznych zastosowaniach. Autor rozpoczyna swoje omówienia od podstawowych terminów i zagadnień, po których wprowadza czytelnika w klasyczną analizę, stopniowo przechodząc do bardziej zaawansowanych teorii będących przedmiotem badań współczesnej matematyki. Dzięki klarownemu i zwięzłemu stylowi, licznym definicjom, przykładom oraz komentarzom książka jest przystępna także dla osób z ograniczoną wiedzą matematyczną, ułatwiając im zrozumienie skomplikowanego materiału.
