Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zrozumienie głębi problemów przed zaproponowaniem rozwiązania jest kluczowe w analizie biznesowej realizowanej przez dostawców rozwiązań IT. Polega ona na czymś więcej niż tylko spisaniu problemów podanych przez klienta. Samo uchwycenie punktów kluczowych rozmów z klientem oraz przedstawienie wymagań dotyczących oprogramowania nie stanowi jeszcze pełnej analizy biznesowej. Taka powierzchowność jedynie wskazuje na konsekwencje nieefektywności obecnego systemu, ale nie wyjaśnia jej źródeł. Jak w takim razie dostawca może zalecić skuteczniejsze rozwiązanie?
Analiza i modelowanie biznesowe powinny być przeprowadzone na bazie określonych zasad i z wykorzystaniem odpowiednich notacji, takich jak UML, BPMN, BMM czy SysML. Na rynku istnieje wiele podręczników, które szczegółowo omawiają te teoretyczne podstawy, koncentrując się na definicjach i wzajemnych relacjach pojęć występujących w różnych metodach zapisu. Jednak autor tej książki przyjął innowacyjne podejście, bazując na rzeczywistych przykładach z wieloletniej praktyki zawodowej. Prezentuje on rozwiązania i sposób ich analitycznego opisu przy użyciu najbardziej adekwatnej notacji zależnej od konkretnej sytuacji biznesowej. Dzięki temu, czytelnik ma możliwość odkrycia, kiedy, w jakim celu i jak zyskać na zastosowaniu określonego języka analitycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zrozumienie głębi problemów przed zaproponowaniem rozwiązania jest kluczowe w analizie biznesowej realizowanej przez dostawców rozwiązań IT. Polega ona na czymś więcej niż tylko spisaniu problemów podanych przez klienta. Samo uchwycenie punktów kluczowych rozmów z klientem oraz przedstawienie wymagań dotyczących oprogramowania nie stanowi jeszcze pełnej analizy biznesowej. Taka powierzchowność jedynie wskazuje na konsekwencje nieefektywności obecnego systemu, ale nie wyjaśnia jej źródeł. Jak w takim razie dostawca może zalecić skuteczniejsze rozwiązanie?
Analiza i modelowanie biznesowe powinny być przeprowadzone na bazie określonych zasad i z wykorzystaniem odpowiednich notacji, takich jak UML, BPMN, BMM czy SysML. Na rynku istnieje wiele podręczników, które szczegółowo omawiają te teoretyczne podstawy, koncentrując się na definicjach i wzajemnych relacjach pojęć występujących w różnych metodach zapisu. Jednak autor tej książki przyjął innowacyjne podejście, bazując na rzeczywistych przykładach z wieloletniej praktyki zawodowej. Prezentuje on rozwiązania i sposób ich analitycznego opisu przy użyciu najbardziej adekwatnej notacji zależnej od konkretnej sytuacji biznesowej. Dzięki temu, czytelnik ma możliwość odkrycia, kiedy, w jakim celu i jak zyskać na zastosowaniu określonego języka analitycznego.
