Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Afazja. Obudowa komunikacji. Zeszyt 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Afazja - odbudowa komunikacji" to zestaw zeszytów ćwiczeń bazujących na doświadczeniu autorki w pracy z osobami cierpiącymi na afazję oraz choroby neurodegeneracyjne. Publikacje te wspierają procesy pomagające w regeneracji i utrzymywaniu umiejętności komunikacyjnych, a także wspomagają pamięć oraz koncentrację.
Zeszyty są podzielone na trzy odcinki, co pozwala na dostosowanie ćwiczeń do indywidualnych potrzeb pacjentów na różnym poziomie zaawansowania językowego. Dzięki temu zarówno specjaliści prowadzący terapię logopedyczną, jak i sami pacjenci w domu, mogą w pełni korzystać z tych materiałów.
Pierwsza część zeszytów koncentruje się na ilustrowanych ćwiczeniach ułatwiających kojarzenie słów z osobami czy czynnościami, co jest kluczowym etapem w procesie odbudowy kompetencji językowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Afazja - odbudowa komunikacji" to zestaw zeszytów ćwiczeń bazujących na doświadczeniu autorki w pracy z osobami cierpiącymi na afazję oraz choroby neurodegeneracyjne. Publikacje te wspierają procesy pomagające w regeneracji i utrzymywaniu umiejętności komunikacyjnych, a także wspomagają pamięć oraz koncentrację.
Zeszyty są podzielone na trzy odcinki, co pozwala na dostosowanie ćwiczeń do indywidualnych potrzeb pacjentów na różnym poziomie zaawansowania językowego. Dzięki temu zarówno specjaliści prowadzący terapię logopedyczną, jak i sami pacjenci w domu, mogą w pełni korzystać z tych materiałów.
Pierwsza część zeszytów koncentruje się na ilustrowanych ćwiczeniach ułatwiających kojarzenie słów z osobami czy czynnościami, co jest kluczowym etapem w procesie odbudowy kompetencji językowych.
