Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego" autorstwa Anny Seretny i Ewy Lipińskiej stanowi fundamentalną pozycję w dziedzinie nauczania polszczyzny jako języka obcego. To pierwszy podręcznik, który w kompleksowy sposób łączy nauczanie elementów systemu języka z kształceniem umiejętności językowych. Zgodnie z recenzją prof. W.T. Miodunki, autorki doskonale balansują między praktycznymi umiejętnościami a teoretycznym zrozumieniem języka, z naciskiem na aspekty praktyczne i komunikacyjne, zapewniając tym samym solidne wsparcie dla lektorów w ich pracy.
Zdaniem prof. U. Żydek-Bednarczuk, książka jest znakomitym kompendium wiedzy metodycznej, skrupulatnie skonstruowanym i spełniającym wszystkie kryteria wartości dydaktycznej. Jest ona skierowana zarówno do nowicjuszy w zawodzie nauczyciela, jak i doświadczonych pedagogów, którzy chcą wzbogacić swoje umiejętności. Publikacja ta jest również przydatna dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, a także nauczycieli polonijnych.
Dzięki tej książce, odbiorcy mogą dogłębnie poznać podstawowe zagadnienia metodyczne, odkryć nowe techniki nauczania oraz różnorodne formy ćwiczeń językowych, co pozwala na wszechstronny rozwój w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego" autorstwa Anny Seretny i Ewy Lipińskiej stanowi fundamentalną pozycję w dziedzinie nauczania polszczyzny jako języka obcego. To pierwszy podręcznik, który w kompleksowy sposób łączy nauczanie elementów systemu języka z kształceniem umiejętności językowych. Zgodnie z recenzją prof. W.T. Miodunki, autorki doskonale balansują między praktycznymi umiejętnościami a teoretycznym zrozumieniem języka, z naciskiem na aspekty praktyczne i komunikacyjne, zapewniając tym samym solidne wsparcie dla lektorów w ich pracy.
Zdaniem prof. U. Żydek-Bednarczuk, książka jest znakomitym kompendium wiedzy metodycznej, skrupulatnie skonstruowanym i spełniającym wszystkie kryteria wartości dydaktycznej. Jest ona skierowana zarówno do nowicjuszy w zawodzie nauczyciela, jak i doświadczonych pedagogów, którzy chcą wzbogacić swoje umiejętności. Publikacja ta jest również przydatna dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu metodyki nauczania języka polskiego jako obcego, a także nauczycieli polonijnych.
Dzięki tej książce, odbiorcy mogą dogłębnie poznać podstawowe zagadnienia metodyczne, odkryć nowe techniki nauczania oraz różnorodne formy ćwiczeń językowych, co pozwala na wszechstronny rozwój w tej dziedzinie.
