Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
101 zadań na dowodzenie. Zbiór zadań z matematyki dla klas VII–VIII
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten zbiór zadań jest kontynuacją znanej książki "125 zadań na dowodzenie" i skierowany jest do uczniów przygotowujących się do matematycznych zmagań konkursowych oraz egzaminu ósmoklasisty. Zadania typu "udowodnij" zawarte w tym zbiorze mogą być stosowane zarówno podczas regularnych lekcji, jak i w ramach zajęć dodatkowych, takich jak koła matematyczne.
Ten tom koncentruje się głównie na zadaniach związanych z geometrią, potęgami i pierwiastkami, a także równaniami, które często stanowią wyzwanie dla uczniów. Tak jak w poprzedniej części, szczegółowo opisano krok po kroku sposób rozwiązywania problemów, umożliwiając uczniom samodzielne ćwiczenie i doskonalenie swoich umiejętności w obszarach sprawiających największe trudności.
Zawarte tu zadania wiernie odzwierciedlają poziom trudności spotykany w rzeczywistych egzaminach i konkursach matematycznych, co czyni ten zbiór cennym narzędziem w przygotowaniach uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten zbiór zadań jest kontynuacją znanej książki "125 zadań na dowodzenie" i skierowany jest do uczniów przygotowujących się do matematycznych zmagań konkursowych oraz egzaminu ósmoklasisty. Zadania typu "udowodnij" zawarte w tym zbiorze mogą być stosowane zarówno podczas regularnych lekcji, jak i w ramach zajęć dodatkowych, takich jak koła matematyczne.
Ten tom koncentruje się głównie na zadaniach związanych z geometrią, potęgami i pierwiastkami, a także równaniami, które często stanowią wyzwanie dla uczniów. Tak jak w poprzedniej części, szczegółowo opisano krok po kroku sposób rozwiązywania problemów, umożliwiając uczniom samodzielne ćwiczenie i doskonalenie swoich umiejętności w obszarach sprawiających największe trudności.
Zawarte tu zadania wiernie odzwierciedlają poziom trudności spotykany w rzeczywistych egzaminach i konkursach matematycznych, co czyni ten zbiór cennym narzędziem w przygotowaniach uczniów.
