Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zdarzenia artystyczne jako impuls transformujący miasto na przykładzie Łodzi po 1989 r.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria „Nauka Sztuki Sztuka Nauki” to inspirujący zbiór publikacji, które ukazują badawczą perspektywę łączącą twórczość naukową i artystyczną. Obie te sfery aktywności, choć autonomiczne, są przedstawiane jako wzajemnie uzupełniające się i nieredukowalne, mogące prowadzić do nowatorskich inspiracji oraz wskazywać innowacyjne kierunki rozwoju zarówno indywidualnego, jak i kulturowo-cywilizacyjnego. Idea serii to promowanie interdyscyplinarnych badań humanistycznych, wymagających solidnego zaplecza teoretyczno-metodologicznego oraz dokładnej analizy materiałów badawczych.
Podczas zgłębiania zagadnienia, jak wiedza o mieście może być wyrażana poprzez formy artystyczne, zauważyłem, że temat ten jest niedostatecznie poznany, na przykład w kontekście starań Łodzi o uzyskanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. To spostrzeżenie skierowało moje zainteresowanie ku pytaniom dotyczącym tego, jakiego rodzaju wiedzę o miejskich procesach możemy czerpać, uczestnicząc w wydarzeniach artystycznych, oraz w jaki sposób mogą one potencjalnie wpływać na miasto, stając się bodźcami do jego transformacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria „Nauka Sztuki Sztuka Nauki” to inspirujący zbiór publikacji, które ukazują badawczą perspektywę łączącą twórczość naukową i artystyczną. Obie te sfery aktywności, choć autonomiczne, są przedstawiane jako wzajemnie uzupełniające się i nieredukowalne, mogące prowadzić do nowatorskich inspiracji oraz wskazywać innowacyjne kierunki rozwoju zarówno indywidualnego, jak i kulturowo-cywilizacyjnego. Idea serii to promowanie interdyscyplinarnych badań humanistycznych, wymagających solidnego zaplecza teoretyczno-metodologicznego oraz dokładnej analizy materiałów badawczych.
Podczas zgłębiania zagadnienia, jak wiedza o mieście może być wyrażana poprzez formy artystyczne, zauważyłem, że temat ten jest niedostatecznie poznany, na przykład w kontekście starań Łodzi o uzyskanie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. To spostrzeżenie skierowało moje zainteresowanie ku pytaniom dotyczącym tego, jakiego rodzaju wiedzę o miejskich procesach możemy czerpać, uczestnicząc w wydarzeniach artystycznych, oraz w jaki sposób mogą one potencjalnie wpływać na miasto, stając się bodźcami do jego transformacji.
