Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zastanów się, co faktycznie leży u podstaw istnienia Twojej firmy. Książka "Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku" koncentruje się na koncepcji brand purpose, często tłumaczonej jako wyższy cel istnienia marki. Autorka tej publikacji zaprasza do refleksji nad głębszymi motywacjami prowadzenia działalności gospodarczej, które sięgają poza zwykłą chęć zysku. Jak Twoja marka wpływa na poprawę jakości życia? W jakim stopniu angażujesz się w odpowiedzialność społeczną?
Obecna tendencja wskazuje, że firmy muszą być zaangażowane społecznie i wnosić realną wartość do społeczeństwa. Przedsiębiorcy i twórcy marek powinni postrzegać swoją rolę w szerszym kontekście, co jednocześnie może stymulować postęp organizacyjny. Publikacja ta ma na celu pomóc czytelnikom w zrozumieniu i identyfikacji brand purpose oraz dostarcza praktycznych przykładów jak skutecznie go wdrożyć.
Autorka omawia dodatkowe korzyści, jakie wynikają z właściwego definiowania i komunikowania brand purpose, podkreślając jego wpływ na relacje z pracownikami, klientami i innymi uczestnikami rynku. Książka zawiera interesujące wywiady i studia przypadku, ukazując, jak różne marki wykorzystują filozofię brand purpose w swojej działalności, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zastanów się, co faktycznie leży u podstaw istnienia Twojej firmy. Książka "Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku" koncentruje się na koncepcji brand purpose, często tłumaczonej jako wyższy cel istnienia marki. Autorka tej publikacji zaprasza do refleksji nad głębszymi motywacjami prowadzenia działalności gospodarczej, które sięgają poza zwykłą chęć zysku. Jak Twoja marka wpływa na poprawę jakości życia? W jakim stopniu angażujesz się w odpowiedzialność społeczną?
Obecna tendencja wskazuje, że firmy muszą być zaangażowane społecznie i wnosić realną wartość do społeczeństwa. Przedsiębiorcy i twórcy marek powinni postrzegać swoją rolę w szerszym kontekście, co jednocześnie może stymulować postęp organizacyjny. Publikacja ta ma na celu pomóc czytelnikom w zrozumieniu i identyfikacji brand purpose oraz dostarcza praktycznych przykładów jak skutecznie go wdrożyć.
Autorka omawia dodatkowe korzyści, jakie wynikają z właściwego definiowania i komunikowania brand purpose, podkreślając jego wpływ na relacje z pracownikami, klientami i innymi uczestnikami rynku. Książka zawiera interesujące wywiady i studia przypadku, ukazując, jak różne marki wykorzystują filozofię brand purpose w swojej działalności, od małych przedsiębiorstw po duże korporacje.
