Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zatrudnialność w perspektywie pedagogiki pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce szczegółowo omówiono aktualną wiedzę naukową na temat zatrudnialności, której rozwój i poprawa stanowią jedno z najpoważniejszych wyzwań w dzisiejszym świecie. Tematyka ta nie dotyczy wyłącznie sfery zarządzania i rynku pracy, ale również pedagogiki, zwłaszcza tej nastawionej na pracę. W publikacji przedstawione zostały kwestie definicyjne związane z terminem zatrudnialność oraz omówiono jej różnorodne aspekty. Dokonano analizy kluczowych czynników wpływających na zatrudnialność, kładąc nacisk na elementy indywidualne i organizacyjne.
Szczególną uwagę poświęcono osobistym cechom jednostki, takim jak zdolność do znalezienia i utrzymania zatrudnienia oraz umiejętność skutecznego przedstawienia swoich walorów potencjalnym pracodawcom. Z drugiej strony, książka bada również perspektywę organizacyjną, traktując ją jako unikalną relację transakcyjną między pracodawcą a pracownikiem.
Publikacja jest rekomendowana jako podstawowa literatura dla studentów pedagogiki, zwłaszcza pedagogiki pracy. Może także służyć jako materiał uzupełniający dla studentów nauk społecznych. Jej treści są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zgłębić kluczowe pojęcia, procesy i zależności związane z tematem zatrudnialności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce szczegółowo omówiono aktualną wiedzę naukową na temat zatrudnialności, której rozwój i poprawa stanowią jedno z najpoważniejszych wyzwań w dzisiejszym świecie. Tematyka ta nie dotyczy wyłącznie sfery zarządzania i rynku pracy, ale również pedagogiki, zwłaszcza tej nastawionej na pracę. W publikacji przedstawione zostały kwestie definicyjne związane z terminem zatrudnialność oraz omówiono jej różnorodne aspekty. Dokonano analizy kluczowych czynników wpływających na zatrudnialność, kładąc nacisk na elementy indywidualne i organizacyjne.
Szczególną uwagę poświęcono osobistym cechom jednostki, takim jak zdolność do znalezienia i utrzymania zatrudnienia oraz umiejętność skutecznego przedstawienia swoich walorów potencjalnym pracodawcom. Z drugiej strony, książka bada również perspektywę organizacyjną, traktując ją jako unikalną relację transakcyjną między pracodawcą a pracownikiem.
Publikacja jest rekomendowana jako podstawowa literatura dla studentów pedagogiki, zwłaszcza pedagogiki pracy. Może także służyć jako materiał uzupełniający dla studentów nauk społecznych. Jej treści są cennym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną zgłębić kluczowe pojęcia, procesy i zależności związane z tematem zatrudnialności.
