Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Głównym celem książki jest stworzenie koncepcji dotyczącej zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych. Aby osiągnąć ten nadrzędny cel, wyróżniono kilka specyficznych zadań. Pierwszym z nich jest analiza różnorodnych punktów widzenia na temat rozumienia pojęcia reputacji, jej znaczenia w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, jak również zrozumienie, jak jest ona powiązana z pojęciami tożsamości i wizerunku. W tym kontekście przyjrzano się literaturze przedmiotu oraz różnym podejściom badawczym.
Kolejnym zadaniem jest identyfikacja typowych cech i wyróżników, które charakteryzują firmy rodzinne. Ważne jest tu także zrozumienie obszarów, w których budowana jest reputacja oraz zasobów niezbędnych do rozwoju tego rodzaju przedsiębiorstw. Rozpatrywane są również kluczowe czynniki kontekstowe zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które mogą wpływać na wzmocnienie bądź ograniczenie reputacji firm rodzinnych.
W dalszej części książki skupiono się na identyfikacji determinant zarządzania reputacją, kluczowych procesów oraz ich wzajemnych powiązań. Ważnym elementem jest także zdefiniowanie składników zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych i wzajemnej zależności między nimi.
Na zakończenie opracowano wnioski teoretyczne oraz praktyczne rekomendacje, które mają pomóc w lepszym wykorzystaniu opracowanej koncepcji do doskonalenia działalności firm prowadzonych przez rodziny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Głównym celem książki jest stworzenie koncepcji dotyczącej zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych. Aby osiągnąć ten nadrzędny cel, wyróżniono kilka specyficznych zadań. Pierwszym z nich jest analiza różnorodnych punktów widzenia na temat rozumienia pojęcia reputacji, jej znaczenia w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, jak również zrozumienie, jak jest ona powiązana z pojęciami tożsamości i wizerunku. W tym kontekście przyjrzano się literaturze przedmiotu oraz różnym podejściom badawczym.
Kolejnym zadaniem jest identyfikacja typowych cech i wyróżników, które charakteryzują firmy rodzinne. Ważne jest tu także zrozumienie obszarów, w których budowana jest reputacja oraz zasobów niezbędnych do rozwoju tego rodzaju przedsiębiorstw. Rozpatrywane są również kluczowe czynniki kontekstowe zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które mogą wpływać na wzmocnienie bądź ograniczenie reputacji firm rodzinnych.
W dalszej części książki skupiono się na identyfikacji determinant zarządzania reputacją, kluczowych procesów oraz ich wzajemnych powiązań. Ważnym elementem jest także zdefiniowanie składników zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych i wzajemnej zależności między nimi.
Na zakończenie opracowano wnioski teoretyczne oraz praktyczne rekomendacje, które mają pomóc w lepszym wykorzystaniu opracowanej koncepcji do doskonalenia działalności firm prowadzonych przez rodziny.
