Książka - Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Głównym celem książki jest stworzenie koncepcji dotyczącej zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych. Aby osiągnąć ten nadrzędny cel, wyróżniono kilka specyficznych zadań. Pierwszym z nich jest analiza różnorodnych punktów widzenia na temat rozumienia pojęcia reputacji, jej znaczenia w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, jak również zrozumienie, jak jest ona powiązana z pojęciami tożsamości i wizerunku. W tym kontekście przyjrzano się literaturze przedmiotu oraz różnym podejściom badawczym.

Kolejnym zadaniem jest identyfikacja typowych cech i wyróżników, które charakteryzują firmy rodzinne. Ważne jest tu także zrozumienie obszarów, w których budowana jest reputacja oraz zasobów niezbędnych do rozwoju tego rodzaju przedsiębiorstw. Rozpatrywane są również kluczowe czynniki kontekstowe zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które mogą wpływać na wzmocnienie bądź ograniczenie reputacji firm rodzinnych.

W dalszej części książki skupiono się na identyfikacji determinant zarządzania reputacją, kluczowych procesów oraz ich wzajemnych powiązań. Ważnym elementem jest także zdefiniowanie składników zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych i wzajemnej zależności między nimi.

Na zakończenie opracowano wnioski teoretyczne oraz praktyczne rekomendacje, które mają pomóc w lepszym wykorzystaniu opracowanej koncepcji do doskonalenia działalności firm prowadzonych przez rodziny.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Głównym celem książki jest stworzenie koncepcji dotyczącej zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych. Aby osiągnąć ten nadrzędny cel, wyróżniono kilka specyficznych zadań. Pierwszym z nich jest analiza różnorodnych punktów widzenia na temat rozumienia pojęcia reputacji, jej znaczenia w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, jak również zrozumienie, jak jest ona powiązana z pojęciami tożsamości i wizerunku. W tym kontekście przyjrzano się literaturze przedmiotu oraz różnym podejściom badawczym.

Kolejnym zadaniem jest identyfikacja typowych cech i wyróżników, które charakteryzują firmy rodzinne. Ważne jest tu także zrozumienie obszarów, w których budowana jest reputacja oraz zasobów niezbędnych do rozwoju tego rodzaju przedsiębiorstw. Rozpatrywane są również kluczowe czynniki kontekstowe zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które mogą wpływać na wzmocnienie bądź ograniczenie reputacji firm rodzinnych.

W dalszej części książki skupiono się na identyfikacji determinant zarządzania reputacją, kluczowych procesów oraz ich wzajemnych powiązań. Ważnym elementem jest także zdefiniowanie składników zarządzania reputacją w kontekście firm rodzinnych i wzajemnej zależności między nimi.

Na zakończenie opracowano wnioski teoretyczne oraz praktyczne rekomendacje, które mają pomóc w lepszym wykorzystaniu opracowanej koncepcji do doskonalenia działalności firm prowadzonych przez rodziny.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 130.25 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 254
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 160 × 230 mm
ID: 9788301206468

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info