Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie jakością w projekcie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie jakością od dawna uchodzi za kluczowy element projektów, często podkreślany w standardach i literaturze naukowej. Jednakże, bieżące badania wskazują, że pomimo tych deklaracji, rzeczywistość projektowa rzadko odzwierciedla te założenia. W praktyce często brakuje czasu na jakość ze względu na presję związaną z przekroczonymi budżetami, opóźnieniami w harmonogramach i potrzebą szybkiego reagowania na nagłe problemy.
W tej monografii, będącej rezultatem przeprowadzonych badań, skupiono się na poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz opracowaniu spójnej strategii zarządzania jakością w projektach. Autorzy dążyli do integracji różnych szkół i metodologii zarządzania jakością, starając się wyodrębnić najlepsze praktyki bez względu na ich pochodzenie.
Do tej pory zarządzanie jakością w projektach było badane przede wszystkim w kontekście wybranych standardów czy metod, z pominięciem szerokiego spojrzenia na to, jak zespoły projektowe rzeczywiście radzą sobie z tym wyzwaniem. Wywiady z doświadczonymi menedżerami projektów ujawniają, że jakość rzadko jest priorytetem w zarządzaniu projektami.
Monografia ta nie tylko integruje dostępne informacje na temat zarządzania jakością, ale także wskazuje kierunki przyszłych badań. Zidentyfikowano zarówno luki w literaturze, jak i w praktykach projektowych, na podstawie analizy doświadczeń ponad pięciuset kierowników i członków zespołów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzanie jakością od dawna uchodzi za kluczowy element projektów, często podkreślany w standardach i literaturze naukowej. Jednakże, bieżące badania wskazują, że pomimo tych deklaracji, rzeczywistość projektowa rzadko odzwierciedla te założenia. W praktyce często brakuje czasu na jakość ze względu na presję związaną z przekroczonymi budżetami, opóźnieniami w harmonogramach i potrzebą szybkiego reagowania na nagłe problemy.
W tej monografii, będącej rezultatem przeprowadzonych badań, skupiono się na poszukiwaniu efektywnych rozwiązań oraz opracowaniu spójnej strategii zarządzania jakością w projektach. Autorzy dążyli do integracji różnych szkół i metodologii zarządzania jakością, starając się wyodrębnić najlepsze praktyki bez względu na ich pochodzenie.
Do tej pory zarządzanie jakością w projektach było badane przede wszystkim w kontekście wybranych standardów czy metod, z pominięciem szerokiego spojrzenia na to, jak zespoły projektowe rzeczywiście radzą sobie z tym wyzwaniem. Wywiady z doświadczonymi menedżerami projektów ujawniają, że jakość rzadko jest priorytetem w zarządzaniu projektami.
Monografia ta nie tylko integruje dostępne informacje na temat zarządzania jakością, ale także wskazuje kierunki przyszłych badań. Zidentyfikowano zarówno luki w literaturze, jak i w praktykach projektowych, na podstawie analizy doświadczeń ponad pięciuset kierowników i członków zespołów.
