Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zapobieganie agresji w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Agresja ma destrukcyjny wpływ na jednostki, relacje społeczne oraz całą strukturę społeczną. Walka z przemocą i jej skutkami jest skomplikowana i nie zawsze skuteczna, zwłaszcza z perspektywy globalnej. Szczególnie niepokojące jest zjawisko agresji wśród dzieci i młodzieży, którzy mogą stać się sprawcami, ofiarami lub świadkami przemocy. Dlatego też kluczowe jest skupienie się na zapobieganiu takim zachowaniom i ich przejawom. Choć na rynku istnieje wiele programów wychowawczych oraz publikacji na temat agresji, często mają one ograniczony zakres. Książka Doroty Pankowskiej "Zapobieganie agresji w szkole. Profilaktyka pozytywna w ujęciu edukacyjnej analizy transakcyjnej" wyróżnia się na tym tle. Opierając się na ramach analizy transakcyjnej, będącej teorią osobowości i komunikacji, książka ta oferuje wgląd w mechanizmy prowadzące do powstawania agresji. Co więcej, przedstawia skuteczne metody przeciwdziałania jej – zarówno te natychmiastowe, jak właściwa komunikacja, jak i długofalowe. Główną ideą profilaktyki pozytywnej omawianej w książce jest rozwijanie kompetencji osobistych, które sprzyjają pozytywnej adaptacji i wzmacniają poczucie własnej wartości. Podkreślany jest także szacunek i życzliwość wobec innych, odporność psychiczna oraz moralna dojrzałość. Publikacja ta jest dedykowana przede wszystkim pedagogom – zarówno tym zainteresowanym teoretycznie zagadnieniem agresji, jak i praktykom poszukującym inspiracji do tworzenia własnych, skutecznych programów wychowawczych w codziennej pracy z młodzieżą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Agresja ma destrukcyjny wpływ na jednostki, relacje społeczne oraz całą strukturę społeczną. Walka z przemocą i jej skutkami jest skomplikowana i nie zawsze skuteczna, zwłaszcza z perspektywy globalnej. Szczególnie niepokojące jest zjawisko agresji wśród dzieci i młodzieży, którzy mogą stać się sprawcami, ofiarami lub świadkami przemocy. Dlatego też kluczowe jest skupienie się na zapobieganiu takim zachowaniom i ich przejawom. Choć na rynku istnieje wiele programów wychowawczych oraz publikacji na temat agresji, często mają one ograniczony zakres. Książka Doroty Pankowskiej "Zapobieganie agresji w szkole. Profilaktyka pozytywna w ujęciu edukacyjnej analizy transakcyjnej" wyróżnia się na tym tle. Opierając się na ramach analizy transakcyjnej, będącej teorią osobowości i komunikacji, książka ta oferuje wgląd w mechanizmy prowadzące do powstawania agresji. Co więcej, przedstawia skuteczne metody przeciwdziałania jej – zarówno te natychmiastowe, jak właściwa komunikacja, jak i długofalowe. Główną ideą profilaktyki pozytywnej omawianej w książce jest rozwijanie kompetencji osobistych, które sprzyjają pozytywnej adaptacji i wzmacniają poczucie własnej wartości. Podkreślany jest także szacunek i życzliwość wobec innych, odporność psychiczna oraz moralna dojrzałość. Publikacja ta jest dedykowana przede wszystkim pedagogom – zarówno tym zainteresowanym teoretycznie zagadnieniem agresji, jak i praktykom poszukującym inspiracji do tworzenia własnych, skutecznych programów wychowawczych w codziennej pracy z młodzieżą.
