Książka - Wykonywanie projektów reklam. Podręcznik

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Wykonywanie projektów reklam. Podręcznik

Wykonywanie projektów reklam. Podręcznik

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ten podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy interesują się projektowaniem graficznym w kontekście zawodowym. Przydatny nie tylko dla uczniów aspirujących do zawodów takich jak technik reklamy, technik fotografii i multimediów, fotograf, technik informatyk, technik programista czy technik grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również dla uczestników szkoleń, freelancerów oraz osób przygotowujących się do egzaminów zawodowych. Książka jest dedykowana także wszystkim pasjonatom tej dziedziny.

Autorka zadbała o to, aby podręcznik miał charakter praktyczny, pozwalając czytelnikom na zdobycie umiejętności niezbędnych do samodzielnego tworzenia projektów graficznych. Struktura książki obejmuje cztery główne części.

Pierwsza część, zatytułowana "Wprowadzenie", skupia się na podstawach projektowania reklam, wprowadzając kluczowe pojęcia i zagadnienia. Druga część, "Projektowanie reklamy zewnętrznej", omawia różne formy reklamy zewnętrznej oraz techniki niezbędne do tworzenia i zarządzania dokumentami; znajdziemy tu zagadnienia związane z korektą obrazu, retuszem oraz zastosowaniem narzędzi wektorowych.

Trzecia część, "Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy", przedstawia różnorodne dokumenty, które są integralne dla procesu tworzenia reklamy, a także przykłady kalkulacji kosztów oraz podstawy wiedzy o materiałach. Z kolei czwarta część, "Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych", przybliża różne formy reklamy internetowej i projektowanie stron WWW oraz elementów takich jak infografiki, animacje poklatkowe, a także obróbkę multimediów audio i wideo.

Przy tak szerokim zakresie tematycznym książka ta jest kompleksowym przewodnikiem, pozwalającym na zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu projektowania graficznego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ten podręcznik stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy interesują się projektowaniem graficznym w kontekście zawodowym. Przydatny nie tylko dla uczniów aspirujących do zawodów takich jak technik reklamy, technik fotografii i multimediów, fotograf, technik informatyk, technik programista czy technik grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również dla uczestników szkoleń, freelancerów oraz osób przygotowujących się do egzaminów zawodowych. Książka jest dedykowana także wszystkim pasjonatom tej dziedziny.

Autorka zadbała o to, aby podręcznik miał charakter praktyczny, pozwalając czytelnikom na zdobycie umiejętności niezbędnych do samodzielnego tworzenia projektów graficznych. Struktura książki obejmuje cztery główne części.

Pierwsza część, zatytułowana "Wprowadzenie", skupia się na podstawach projektowania reklam, wprowadzając kluczowe pojęcia i zagadnienia. Druga część, "Projektowanie reklamy zewnętrznej", omawia różne formy reklamy zewnętrznej oraz techniki niezbędne do tworzenia i zarządzania dokumentami; znajdziemy tu zagadnienia związane z korektą obrazu, retuszem oraz zastosowaniem narzędzi wektorowych.

Trzecia część, "Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy", przedstawia różnorodne dokumenty, które są integralne dla procesu tworzenia reklamy, a także przykłady kalkulacji kosztów oraz podstawy wiedzy o materiałach. Z kolei czwarta część, "Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych", przybliża różne formy reklamy internetowej i projektowanie stron WWW oraz elementów takich jak infografiki, animacje poklatkowe, a także obróbkę multimediów audio i wideo.

Przy tak szerokim zakresie tematycznym książka ta jest kompleksowym przewodnikiem, pozwalającym na zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu projektowania graficznego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 322
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788377351284
Wydawnictwo:

Inne książki: Agata Tomaszewska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info