Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybór komedii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Artystyczna biografia Aleksandra Fredry dzieli się na dwa kluczowe etapy, które rozdziela prawie piętnastoletnie milczenie pisarza, spowodowane negatywną reakcją krytyki. Pierwszy okres, zakończony około 1840 roku, to czas tworzenia najbardziej znanych komedii Fredry, które cieszyły się popularnością już za życia autora. Do tych dzieł należą „Mąż i żona”, „Damy i huzary”, „Śluby panieńskie, czyli Magnetyzm serca”, „Pan Jowialski” oraz „Zemsta”.
Drugi etap twórczości Fredry, rozpoczynający się około 1854 roku, obejmuje utwory, które doczekały się swojej premiery scenicznej dopiero po śmierci dramatopisarza. Wśród nich znajdują się „Wielki człowiek do małych interesów”, „Świeczka zgasła” i „Teraz”.
Niniejszy wybór prezentuje dzieła reprezentatywne dla obu tych okresów, ukazując charakterystyczne cechy każdego z nich. Książka zawiera wszystkie wymienione utwory, a wprowadzająca analiza Mariana Ursela koncentruje się na kluczowych aspektach formalnych i tematycznych charakteryzujących komedie Fredry.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Artystyczna biografia Aleksandra Fredry dzieli się na dwa kluczowe etapy, które rozdziela prawie piętnastoletnie milczenie pisarza, spowodowane negatywną reakcją krytyki. Pierwszy okres, zakończony około 1840 roku, to czas tworzenia najbardziej znanych komedii Fredry, które cieszyły się popularnością już za życia autora. Do tych dzieł należą „Mąż i żona”, „Damy i huzary”, „Śluby panieńskie, czyli Magnetyzm serca”, „Pan Jowialski” oraz „Zemsta”.
Drugi etap twórczości Fredry, rozpoczynający się około 1854 roku, obejmuje utwory, które doczekały się swojej premiery scenicznej dopiero po śmierci dramatopisarza. Wśród nich znajdują się „Wielki człowiek do małych interesów”, „Świeczka zgasła” i „Teraz”.
Niniejszy wybór prezentuje dzieła reprezentatywne dla obu tych okresów, ukazując charakterystyczne cechy każdego z nich. Książka zawiera wszystkie wymienione utwory, a wprowadzająca analiza Mariana Ursela koncentruje się na kluczowych aspektach formalnych i tematycznych charakteryzujących komedie Fredry.
