Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współczesne kino rosyjskie w obliczu traum wojennych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce przedstawione zostały interpretacje filmów twórców takich jak Aleksiej Bałabanow, Andriej Konczałowski, Siergiej Łoźnica, Aleksander Sokurow, Aleksiej Uczitiel i Aleksander Wieledynski. Autorzy skupili się na analizie dzieł zarówno fabularnych, jak i dokumentalnych, które powstały po roku 2000. Poruszana tematyka to konflikty militarne kluczowe dla rosyjskiej tożsamości, takie jak Wielka Wojna Ojczyźniana, wojna radziecko-afgańska oraz wojny czeczeńskie z lat 1994-1996 i 1999-2009.
Celem książki jest zbadanie nowych tendencji w rosyjskim kinie XXI wieku, wskazanie obszarów potencjalnych napięć i dyskusji wywołanych filmami o tematyce wojennej. Analizowane są nowatorskie podejścia do tych, wydawałoby się, dobrze znanych tematów, które zyskują nowy kontekst we współczesnej świadomości społecznej. Obserwacja ta jest widoczna w rozmaitych inicjatywach mających na celu upamiętnienie ofiar traumatycznych wydarzeń. Książka ma również za zadanie prowokować pytania oraz zachęcać do dyskusji w duchu transkulturowego, interkulturowego i wielokulturowego dialogu, kierując uwagę na historyczne wyzwania Rosji przez pryzmat filmowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce przedstawione zostały interpretacje filmów twórców takich jak Aleksiej Bałabanow, Andriej Konczałowski, Siergiej Łoźnica, Aleksander Sokurow, Aleksiej Uczitiel i Aleksander Wieledynski. Autorzy skupili się na analizie dzieł zarówno fabularnych, jak i dokumentalnych, które powstały po roku 2000. Poruszana tematyka to konflikty militarne kluczowe dla rosyjskiej tożsamości, takie jak Wielka Wojna Ojczyźniana, wojna radziecko-afgańska oraz wojny czeczeńskie z lat 1994-1996 i 1999-2009.
Celem książki jest zbadanie nowych tendencji w rosyjskim kinie XXI wieku, wskazanie obszarów potencjalnych napięć i dyskusji wywołanych filmami o tematyce wojennej. Analizowane są nowatorskie podejścia do tych, wydawałoby się, dobrze znanych tematów, które zyskują nowy kontekst we współczesnej świadomości społecznej. Obserwacja ta jest widoczna w rozmaitych inicjatywach mających na celu upamiętnienie ofiar traumatycznych wydarzeń. Książka ma również za zadanie prowokować pytania oraz zachęcać do dyskusji w duchu transkulturowego, interkulturowego i wielokulturowego dialogu, kierując uwagę na historyczne wyzwania Rosji przez pryzmat filmowy.
