Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Programowanie potrafi wciągnąć. Łatwo dać się ponieść własnym pomysłom na niezwykły program, lecz bez odpowiednich umiejętności można szybko odczuć frustrację i porzucić projekt po kilku linijkach kodu. Wiele osób zafascynowanych możliwościami Pythona z zapałem przechodzi przez liczne samouczki, co jest dobrym początkiem w nauce składni języka. Jednak, aby tworzyć kod samodzielnie, przydatne są inne umiejętności. Jak zatem zdobyć te umiejętności, gdy nie jesteś komputerowym geniuszem?
Ta książka jest przeznaczona dla tych, którzy opanowali podstawy Pythona i pragną stworzyć własne programy. Zawiera 81 projektów, które można zbudować w Pythonie. Każdy z programów zawiera maksymalnie 256 linii kodu, co umożliwia stopniowy rozwój umiejętności programistycznych oraz zapewnia mnóstwo zabawy. Nauka polega nie tylko na analizie i przepisaniu kodu, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu go, aby dostosować program do swoich potrzeb i pomysłów. Dzięki temu, ćwicząc praktyczne kodowanie, jednocześnie zwiększysz swoje biegłości w używaniu Pythona.
Z tej książki dowiesz się, jak stworzyć:
- gry, w które zagrać możesz zarówno z komputerem, jak i przyjaciółmi
- realistyczne symulacje, takie jak pożar lasu, milion rzutów kostką czy japońskie liczydło
- efektowne animacje, na przykład akwarium z rybkami lub obracający się sześcian
- grę 3D, w której gracz przemierza labirynt
- programy szyfrujące, wykorzystujące szyfry ROT13 i Vigenère’a
Czy masz dość niekończących się samouczków? Zacznij pisać prawdziwy, działający kod w Pythonie!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Programowanie potrafi wciągnąć. Łatwo dać się ponieść własnym pomysłom na niezwykły program, lecz bez odpowiednich umiejętności można szybko odczuć frustrację i porzucić projekt po kilku linijkach kodu. Wiele osób zafascynowanych możliwościami Pythona z zapałem przechodzi przez liczne samouczki, co jest dobrym początkiem w nauce składni języka. Jednak, aby tworzyć kod samodzielnie, przydatne są inne umiejętności. Jak zatem zdobyć te umiejętności, gdy nie jesteś komputerowym geniuszem?
Ta książka jest przeznaczona dla tych, którzy opanowali podstawy Pythona i pragną stworzyć własne programy. Zawiera 81 projektów, które można zbudować w Pythonie. Każdy z programów zawiera maksymalnie 256 linii kodu, co umożliwia stopniowy rozwój umiejętności programistycznych oraz zapewnia mnóstwo zabawy. Nauka polega nie tylko na analizie i przepisaniu kodu, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu go, aby dostosować program do swoich potrzeb i pomysłów. Dzięki temu, ćwicząc praktyczne kodowanie, jednocześnie zwiększysz swoje biegłości w używaniu Pythona.
Z tej książki dowiesz się, jak stworzyć:
- gry, w które zagrać możesz zarówno z komputerem, jak i przyjaciółmi
- realistyczne symulacje, takie jak pożar lasu, milion rzutów kostką czy japońskie liczydło
- efektowne animacje, na przykład akwarium z rybkami lub obracający się sześcian
- grę 3D, w której gracz przemierza labirynt
- programy szyfrujące, wykorzystujące szyfry ROT13 i Vigenère’a
Czy masz dość niekończących się samouczków? Zacznij pisać prawdziwy, działający kod w Pythonie!
