Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Węzeł kolejowy Koluszki. Monografie komunikacyjne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dworzec kolejowy w Koluszkach od zawsze był tematem pełnym mitów i anegdot, które krążyły zarówno wśród mieszkańców, jak i podróżnych. W wielu kręgach znany był Bal na dworcu w Koluszkach, a niektórzy żartowali, że jest to największy łódzki dworzec. Prasa często przedstawiała skrajnie różne opinie, określając go czasem jako największy w Polsce, a innym razem jako pospolitą, prowizoryczną stacyjkę. Jak wyglądała rzeczywistość?
Książka „Węzeł kolejowy Koluszki” autorstwa Michała Jerczyńskiego dokładnie ukazuje historię tego miejsca. Czytelnik odkryje, dlaczego stacja w Koluszkach została wybudowana i jak stała się ważnym węzłem kolejowym, gdzie spotykały się tory o różnej szerokości, tj. europejskiej i rosyjskiej. Wyjaśnione zostanie również, dlaczego połowa węzła znalazła się w miejscowości Słotwiny.
Autor, opierając się na materiałach archiwalnych, analizuje rozwój ruchu kolejowego w Koluszkach i dzieje budowy poszczególnych dworców, jak również ich niezrealizowane projekty. Część ilustracji, nigdy wcześniej niepublikowanych, prezentuje obecnie już nieistniejące budynki stacyjne oraz liczne zmiany torowe, jakie zachodziły na przestrzeni lat w tym węźle.
Przed Koluszkami stoi kolejne wyzwanie - budowa nowego dworca. Czy powstanie obiekt, które zaskoczy mieszkańców i podróżnych swoją nowoczesnością? Czy centralna Polska doczeka się nowoczesnego centrum kolejowego? Czekamy z niecierpliwością na rozwój wypadków.
Publikację wydano z okazji 175. rocznicy istnienia Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej, co nadaje jej wyjątkowe znaczenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dworzec kolejowy w Koluszkach od zawsze był tematem pełnym mitów i anegdot, które krążyły zarówno wśród mieszkańców, jak i podróżnych. W wielu kręgach znany był Bal na dworcu w Koluszkach, a niektórzy żartowali, że jest to największy łódzki dworzec. Prasa często przedstawiała skrajnie różne opinie, określając go czasem jako największy w Polsce, a innym razem jako pospolitą, prowizoryczną stacyjkę. Jak wyglądała rzeczywistość?
Książka „Węzeł kolejowy Koluszki” autorstwa Michała Jerczyńskiego dokładnie ukazuje historię tego miejsca. Czytelnik odkryje, dlaczego stacja w Koluszkach została wybudowana i jak stała się ważnym węzłem kolejowym, gdzie spotykały się tory o różnej szerokości, tj. europejskiej i rosyjskiej. Wyjaśnione zostanie również, dlaczego połowa węzła znalazła się w miejscowości Słotwiny.
Autor, opierając się na materiałach archiwalnych, analizuje rozwój ruchu kolejowego w Koluszkach i dzieje budowy poszczególnych dworców, jak również ich niezrealizowane projekty. Część ilustracji, nigdy wcześniej niepublikowanych, prezentuje obecnie już nieistniejące budynki stacyjne oraz liczne zmiany torowe, jakie zachodziły na przestrzeni lat w tym węźle.
Przed Koluszkami stoi kolejne wyzwanie - budowa nowego dworca. Czy powstanie obiekt, które zaskoczy mieszkańców i podróżnych swoją nowoczesnością? Czy centralna Polska doczeka się nowoczesnego centrum kolejowego? Czekamy z niecierpliwością na rozwój wypadków.
Publikację wydano z okazji 175. rocznicy istnienia Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej, co nadaje jej wyjątkowe znaczenie.
