Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W lesie i na łące. Czytam mamie i tacie. Symultaniczno- sekwencyjna nauka czytania oprawa twarda
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To druga część serii "Czytam Mamie i Tacie" zatytułowanej "W lesie i na łące". Książka zawiera zestaw kart ze zwierzętami oraz osobne karty z napisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.
Już dzieci w wieku przedszkolnym wykazują zainteresowanie drukiem, często sięgając po książki czy gazety rodziców. Warto wykorzystać ten okres, by nauczyć je rozumienia tekstów pisanych, które jawią się jako coś magicznego. Bez formalnego nacisku szkolnego, w atmosferze spontanicznego odkrywania, dzieci rozwijają kreatywność i abstrakcyjne myślenie, co przygotowuje je do nauki języków obcych.
Czytanie ze zrozumieniem daje dzieciom narzędzie do mądrego korzystania z Internetu, efektywnego wyszukiwania informacji i zdobywania wiedzy. Badania neurobiologiczne pokazują, że najlepszym sposobem nauki jest przejście od umiejętności symultanicznych (z udziałem prawej półkuli mózgu) do sekwencyjnych (z udziałem lewej półkuli). Prawa półkula szybko identyfikuje samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze i rzeczowniki, podczas gdy lewa koncentruje się na rozumieniu nowych słów i zdań.
"W lesie i na łące" wprowadza dzieci w świat polskich owadów i zwierząt leśno-łąkowych. Książka wykorzystuje elementy Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania, takie jak bezszeryfowa czcionka z charakterystyczną kropką nad samogłoską „i” oraz biały tekst na kontrastującym tle, co ułatwia koncentrację i zapamiętywanie. Mali Czytelnicy najpierw powtarzają wyrażenia dźwiękonaśladowcze za dorosłymi, następnie wskazują odpowiednie napisy, a w końcu samodzielnie czytają tekst.
Dzięki wczesnej nauce czytania dzieci doświadczają radości nabycia „dorosłej” umiejętności, co w przyszłości ułatwia im stawianie czoła nowym wyzwaniom, budowanie poczucia własnej wartości i osiąganie sukcesów edukacyjnych. – prof. Jagoda Cieszyńska
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To druga część serii "Czytam Mamie i Tacie" zatytułowanej "W lesie i na łące". Książka zawiera zestaw kart ze zwierzętami oraz osobne karty z napisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.
Już dzieci w wieku przedszkolnym wykazują zainteresowanie drukiem, często sięgając po książki czy gazety rodziców. Warto wykorzystać ten okres, by nauczyć je rozumienia tekstów pisanych, które jawią się jako coś magicznego. Bez formalnego nacisku szkolnego, w atmosferze spontanicznego odkrywania, dzieci rozwijają kreatywność i abstrakcyjne myślenie, co przygotowuje je do nauki języków obcych.
Czytanie ze zrozumieniem daje dzieciom narzędzie do mądrego korzystania z Internetu, efektywnego wyszukiwania informacji i zdobywania wiedzy. Badania neurobiologiczne pokazują, że najlepszym sposobem nauki jest przejście od umiejętności symultanicznych (z udziałem prawej półkuli mózgu) do sekwencyjnych (z udziałem lewej półkuli). Prawa półkula szybko identyfikuje samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze i rzeczowniki, podczas gdy lewa koncentruje się na rozumieniu nowych słów i zdań.
"W lesie i na łące" wprowadza dzieci w świat polskich owadów i zwierząt leśno-łąkowych. Książka wykorzystuje elementy Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania, takie jak bezszeryfowa czcionka z charakterystyczną kropką nad samogłoską „i” oraz biały tekst na kontrastującym tle, co ułatwia koncentrację i zapamiętywanie. Mali Czytelnicy najpierw powtarzają wyrażenia dźwiękonaśladowcze za dorosłymi, następnie wskazują odpowiednie napisy, a w końcu samodzielnie czytają tekst.
Dzięki wczesnej nauce czytania dzieci doświadczają radości nabycia „dorosłej” umiejętności, co w przyszłości ułatwia im stawianie czoła nowym wyzwaniom, budowanie poczucia własnej wartości i osiąganie sukcesów edukacyjnych. – prof. Jagoda Cieszyńska
