Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W górach szaleństwa. Album. Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Po przybyciu do obcego miasta, Dyer i Danforth, zafascynowani tajemnicami nauki i poszukiwaniem zaginionego Gedneya, zagłębiają się w podziemia, aby przeprowadzić wstępne badania. Pod lodową pokrywą odkrywają ogromny, kamienny labirynt, nietknięty przez wieki, gdzie liczne płaskorzeźby dokumentują cywilizację, która niegdyś tam istniała. Wkrótce natrafiają na ślady sań Gedneya, które doprowadzają ich do jego ciała.
Zastanawiają się, czyje tropy śledzili, skoro Gedney już nie żyje. Jakie niezwykłe istoty zamieszkują to miejsce, poruszając się po ulicach jakby od zawsze należały do tej przestrzeni? Zamarznięci i przerażeni, lecz zbyt zaintrygowani, by zawrócić, Dyer i Danforth schodzą coraz głębiej do tego lodowego cmentarzyska, gdzie na granicy rozsądku odkrywają niepokojące prawdy.
To krótkie opowiadanie Lovecrafta, pełne sugestywnych opisów mroźnych krajobrazów i nieznanych stworzeń z przeszłości oraz dziwacznych struktur na tajemniczych górach wyższych niż Everest, inspirowało wielu twórców, w tym Johna Carpentera, reżysera "The Thing," i Guillermo del Toro, który wciąż marzy o jego ekranizacji.
François Baranger, ceniony ilustrator i artysta konceptualny, znany ze współpracy przy filmach i grach wideo, jest od dawna zafascynowany światem stworzonym przez H.P. Lovecrafta. Podjął się wielkiego zadania przetłumaczenia jego kluczowych opowieści na język obrazów.
„Myślałem, że znam 'W górach szaleństwa', ale teraz wiem, że było inaczej. Nie wrócę do nich bez wizji Barangera, które wryły się w moją pamięć równie mocno jak słowa Lovecrafta. Razem tworzą harmonijną całość. Na lepsze.” – Maxime Chattam
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Po przybyciu do obcego miasta, Dyer i Danforth, zafascynowani tajemnicami nauki i poszukiwaniem zaginionego Gedneya, zagłębiają się w podziemia, aby przeprowadzić wstępne badania. Pod lodową pokrywą odkrywają ogromny, kamienny labirynt, nietknięty przez wieki, gdzie liczne płaskorzeźby dokumentują cywilizację, która niegdyś tam istniała. Wkrótce natrafiają na ślady sań Gedneya, które doprowadzają ich do jego ciała.
Zastanawiają się, czyje tropy śledzili, skoro Gedney już nie żyje. Jakie niezwykłe istoty zamieszkują to miejsce, poruszając się po ulicach jakby od zawsze należały do tej przestrzeni? Zamarznięci i przerażeni, lecz zbyt zaintrygowani, by zawrócić, Dyer i Danforth schodzą coraz głębiej do tego lodowego cmentarzyska, gdzie na granicy rozsądku odkrywają niepokojące prawdy.
To krótkie opowiadanie Lovecrafta, pełne sugestywnych opisów mroźnych krajobrazów i nieznanych stworzeń z przeszłości oraz dziwacznych struktur na tajemniczych górach wyższych niż Everest, inspirowało wielu twórców, w tym Johna Carpentera, reżysera "The Thing," i Guillermo del Toro, który wciąż marzy o jego ekranizacji.
François Baranger, ceniony ilustrator i artysta konceptualny, znany ze współpracy przy filmach i grach wideo, jest od dawna zafascynowany światem stworzonym przez H.P. Lovecrafta. Podjął się wielkiego zadania przetłumaczenia jego kluczowych opowieści na język obrazów.
„Myślałem, że znam 'W górach szaleństwa', ale teraz wiem, że było inaczej. Nie wrócę do nich bez wizji Barangera, które wryły się w moją pamięć równie mocno jak słowa Lovecrafta. Razem tworzą harmonijną całość. Na lepsze.” – Maxime Chattam
