Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W cieniu marnego czasu. O twórczości Antoniego Libery
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce Małgorzaty Judy-Mieloch, napisanej z prawdziwą pasją, znajdziemy wnikliwą analizę twórczości Antoniego Libery, która nie ogranicza się jedynie do jego prozy. Autorka uwypukla również jego znaczące osiągnięcia w dziedzinie przekładu oraz teatru. W ocenach dokonywanych przez Judy-Mieloch wyczuwalna jest subtelność, która jednak nie ujmuje ich wartości jako ważnych wskazówek interpretacyjnych. Jej gruntowna znajomość biografii Libery, zdobyta dzięki osobistym kontaktom z pisarzem, pozwala na zrównoważoną dekonstrukcję utartego przekonania, że Libera jest autorem „jednej książki”.
Juda-Mieloch wiele uwagi poświęca „Madame”, uznając jej wielowymiarową naturę, często redukowaną do zaledwie romansu. Nie zapomina przy tym, że „Madame” stanowi tylko część szerszego tryptyku twórczości Libery, dopełnianego przez „Godota i jego cień”, będącego misternie zbudowaną opowieścią gatunkową. Zmysł intertekstualny autorki pozwala przekroczyć proste skojarzenia oraz schematyczne odczytania, odkrywając w tekstach Libery głębsze znaczenia ukryte przez niego w strukturze dzieła.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce Małgorzaty Judy-Mieloch, napisanej z prawdziwą pasją, znajdziemy wnikliwą analizę twórczości Antoniego Libery, która nie ogranicza się jedynie do jego prozy. Autorka uwypukla również jego znaczące osiągnięcia w dziedzinie przekładu oraz teatru. W ocenach dokonywanych przez Judy-Mieloch wyczuwalna jest subtelność, która jednak nie ujmuje ich wartości jako ważnych wskazówek interpretacyjnych. Jej gruntowna znajomość biografii Libery, zdobyta dzięki osobistym kontaktom z pisarzem, pozwala na zrównoważoną dekonstrukcję utartego przekonania, że Libera jest autorem „jednej książki”.
Juda-Mieloch wiele uwagi poświęca „Madame”, uznając jej wielowymiarową naturę, często redukowaną do zaledwie romansu. Nie zapomina przy tym, że „Madame” stanowi tylko część szerszego tryptyku twórczości Libery, dopełnianego przez „Godota i jego cień”, będącego misternie zbudowaną opowieścią gatunkową. Zmysł intertekstualny autorki pozwala przekroczyć proste skojarzenia oraz schematyczne odczytania, odkrywając w tekstach Libery głębsze znaczenia ukryte przez niego w strukturze dzieła.
