Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” autorstwa Marcina Żukowskiego w swoim czwartym, poszerzonym wydaniu, jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego przedsiębiorcy. Poradnik ten eksploruje, jak media społecznościowe stały się integralną częścią naszego życia. Od samego rana po przebudzeniu sprawdzamy nasze telefony, zagłębiając się w takie platformy jak Facebook, Instagram, X (dawniej Twitter), TikTok i YouTube. To właśnie tam utrzymujemy kontakt ze znajomymi i śledzimy najnowsze wydarzenia na świecie. Nawyk ten towarzyszy nam przez cały dzień, stając się tłem dla śniadań, podróży do pracy, przerw w trakcie obowiązków, czy momentów relaksu wieczorami.
Obecność w mediach społecznościowych jest więc nieunikniona także dla firm. Nawet jeśli ktoś świadomie zdecyduje się pominąć zakładanie profilu swojej działalności, istnieje duże prawdopodobieństwo, że firma – niezależnie od jej charakteru – pojawi się w Internecie w postaci recenzji czy zapytań ze strony klientów. Dlatego też, prowadząc biznes w XXI wieku, koniecznością jest zrozumienie i wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do skutecznego zarządzania własnym wizerunkiem.
Jak więc wykorzystać te narzędzia do promowania firmy? Które platformy najlepiej nadają się do Twojej branży? Jak skutecznie budować relacje z klientami, aby zwiększyć ich zaangażowanie? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym obszernym przewodniku, który krok po kroku pokaże Ci, jak poruszać się w świecie marketingu internetowego i rozwijać swoją działalność w sieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” autorstwa Marcina Żukowskiego w swoim czwartym, poszerzonym wydaniu, jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego przedsiębiorcy. Poradnik ten eksploruje, jak media społecznościowe stały się integralną częścią naszego życia. Od samego rana po przebudzeniu sprawdzamy nasze telefony, zagłębiając się w takie platformy jak Facebook, Instagram, X (dawniej Twitter), TikTok i YouTube. To właśnie tam utrzymujemy kontakt ze znajomymi i śledzimy najnowsze wydarzenia na świecie. Nawyk ten towarzyszy nam przez cały dzień, stając się tłem dla śniadań, podróży do pracy, przerw w trakcie obowiązków, czy momentów relaksu wieczorami.
Obecność w mediach społecznościowych jest więc nieunikniona także dla firm. Nawet jeśli ktoś świadomie zdecyduje się pominąć zakładanie profilu swojej działalności, istnieje duże prawdopodobieństwo, że firma – niezależnie od jej charakteru – pojawi się w Internecie w postaci recenzji czy zapytań ze strony klientów. Dlatego też, prowadząc biznes w XXI wieku, koniecznością jest zrozumienie i wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do skutecznego zarządzania własnym wizerunkiem.
Jak więc wykorzystać te narzędzia do promowania firmy? Które platformy najlepiej nadają się do Twojej branży? Jak skutecznie budować relacje z klientami, aby zwiększyć ich zaangażowanie? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym obszernym przewodniku, który krok po kroku pokaże Ci, jak poruszać się w świecie marketingu internetowego i rozwijać swoją działalność w sieci.
