Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tutoring jako spotkanie. Historie indywidualnych przypadków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja dostarcza dogłębnej analizy rosnącej popularności tutoringu jako spersonalizowanej formy edukacji, uważanej za potencjalne rozwiązanie problemów współczesnego systemu kształcenia oraz za szansę na zdobycie wiedzy elitarnej. Autorki, z doświadczeniem w obszarze edukacji spersonalizowanej, zebrały różnorodne opowieści ukazujące autentyczne relacje między nauczycielami a uczniami w szkołach i na uczelniach.
Pierwsza część książki koncentruje się na roli tutora w dzisiejszych placówkach edukacyjnych, ukazując złożoność tej roli oraz znaczenie wartości w pracy z uczniami o różnorodnych postawach. Tutorzy z całej Polski przekonują, że tutoring to wyjątkowa możliwość dla młodych ludzi, by zdobyć umiejętności pożądane na rynku pracy i realizować życie zgodne z własnymi pasjami i pragnieniami.
Każdy proces tutorski jest dialogiem opartym na wymianie uwagi, wiedzy, wsparcia i inspiracji. To spotkania o unikalnym kontekście, z określonym celem i efektem, niosące głębię i emocjonalne zaangażowanie. Książka zawiera 26 takich opowieści, częściowo odnoszących się do początkowych etapów edukacji, a w większości z kręgów akademickich, pokazując szeroki wachlarz doświadczeń z różnych dziedzin naukowych.
Publikacja jest skierowana do nauczycieli akademickich, pracowników administracji szkolnej, specjalistów ds. HR, menedżerów oświaty, trenerów oraz studentów i doktorantów, którzy są zainteresowani tematem tutoringu jako formy rozwijającej edukację spersonalizowaną. Historie te unaoczniają potencjał drzemiący w tutoringu, zarówno w kontekście rozwojowym, jak i akademickim.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja dostarcza dogłębnej analizy rosnącej popularności tutoringu jako spersonalizowanej formy edukacji, uważanej za potencjalne rozwiązanie problemów współczesnego systemu kształcenia oraz za szansę na zdobycie wiedzy elitarnej. Autorki, z doświadczeniem w obszarze edukacji spersonalizowanej, zebrały różnorodne opowieści ukazujące autentyczne relacje między nauczycielami a uczniami w szkołach i na uczelniach.
Pierwsza część książki koncentruje się na roli tutora w dzisiejszych placówkach edukacyjnych, ukazując złożoność tej roli oraz znaczenie wartości w pracy z uczniami o różnorodnych postawach. Tutorzy z całej Polski przekonują, że tutoring to wyjątkowa możliwość dla młodych ludzi, by zdobyć umiejętności pożądane na rynku pracy i realizować życie zgodne z własnymi pasjami i pragnieniami.
Każdy proces tutorski jest dialogiem opartym na wymianie uwagi, wiedzy, wsparcia i inspiracji. To spotkania o unikalnym kontekście, z określonym celem i efektem, niosące głębię i emocjonalne zaangażowanie. Książka zawiera 26 takich opowieści, częściowo odnoszących się do początkowych etapów edukacji, a w większości z kręgów akademickich, pokazując szeroki wachlarz doświadczeń z różnych dziedzin naukowych.
Publikacja jest skierowana do nauczycieli akademickich, pracowników administracji szkolnej, specjalistów ds. HR, menedżerów oświaty, trenerów oraz studentów i doktorantów, którzy są zainteresowani tematem tutoringu jako formy rozwijającej edukację spersonalizowaną. Historie te unaoczniają potencjał drzemiący w tutoringu, zarówno w kontekście rozwojowym, jak i akademickim.
