Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trening percepcji wzrokowej. Część C. Ćwiczenia doskonalące spostrzeganie figury i tła. Obiekt i otoczenie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawione materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, czyli zdolności do rozumienia i interpretowania informacji wizualnych z otoczenia. Większość zadań jest przeznaczona dla starszych uczniów w klasach IV-VIII oraz w szkołach ponadpodstawowych. Jednak dzięki możliwości wyboru różnych poziomów trudności, mogą być one również stosowane w pracy z młodszymi dziećmi. Dział tej publikacji skupia się na ćwiczeniach poprawiających umiejętność rozróżniania figury i tła, odnosząc się do takich aspektów, jak obiekt i jego otoczenie. Osoby, które mają trudności z rozróżnianiem tych elementów, mogą napotykać problemy z koncentracją, rozwijaniem umiejętności manualnych, przestrzenną orientacją oraz z rozpoznawaniem liter i słów jako odrębnych jednostek. To z kolei może przekładać się na błędy w czytaniu, pisaniu i interpretacji tekstów. Mogą również napotkać trudności z lokalizacją właściwego miejsca na stronach książek lub zeszytów, wyodrębnianiem szczegółów potrzebnych do rozwiązywania zadań i zrozumieniem złożonych obrazów, takich jak mapy czy diagramy. W tej publikacji przedstawiamy różnorodne ćwiczenia, które pomogą doskonalić te umiejętności, takie jak odtwarzanie odwróconych wzorów, identyfikowanie przecinających się linii, oraz znajdowanie wybranych figur w zbiorze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawione materiały edukacyjne mają na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, czyli zdolności do rozumienia i interpretowania informacji wizualnych z otoczenia. Większość zadań jest przeznaczona dla starszych uczniów w klasach IV-VIII oraz w szkołach ponadpodstawowych. Jednak dzięki możliwości wyboru różnych poziomów trudności, mogą być one również stosowane w pracy z młodszymi dziećmi. Dział tej publikacji skupia się na ćwiczeniach poprawiających umiejętność rozróżniania figury i tła, odnosząc się do takich aspektów, jak obiekt i jego otoczenie. Osoby, które mają trudności z rozróżnianiem tych elementów, mogą napotykać problemy z koncentracją, rozwijaniem umiejętności manualnych, przestrzenną orientacją oraz z rozpoznawaniem liter i słów jako odrębnych jednostek. To z kolei może przekładać się na błędy w czytaniu, pisaniu i interpretacji tekstów. Mogą również napotkać trudności z lokalizacją właściwego miejsca na stronach książek lub zeszytów, wyodrębnianiem szczegółów potrzebnych do rozwiązywania zadań i zrozumieniem złożonych obrazów, takich jak mapy czy diagramy. W tej publikacji przedstawiamy różnorodne ćwiczenia, które pomogą doskonalić te umiejętności, takie jak odtwarzanie odwróconych wzorów, identyfikowanie przecinających się linii, oraz znajdowanie wybranych figur w zbiorze.
