Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tradycje patriotyczne wydarzeń lat 1918-1922...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi istotne ogniwo w serii publikacji poświęconych pierwszym latom niepodległej Polski oraz rozwojowi społeczno-oświatowemu, naukowemu i politycznemu II Rzeczypospolitej. W kontekście działań wychowawczych tego okresu realizowano znane koncepcje: wychowania narodowego, obywatelsko-państwowego oraz państwowo-obywatelskiego. Praca ta prezentuje różnorodność form organizacyjnych, poprzez które te ideologie były wdrażane. Jej wartość tkwi w dążeniu do odtworzenia przeszłości dla współczesnego czytelnika, pozwalając na trwałe zachowanie jej w pamięci, co jest kluczowe dla rozwoju świadomości narodowej dzisiejszego pokolenia. Autorzy, przedstawiając wydarzenia historyczne, pokazują ich istotną rolę w kształtowaniu świadomości narodowej młodzieży szkolnej oraz szerszej społeczności tamtych czasów. W mojej ocenie autorzy słusznie podkreślają znaczenie szkoły w formowaniu postaw patriotycznych oraz świadomości narodowej, czerpiąc z istotnych wydarzeń życia codziennego w Polsce międzywojennej. Dodatkowo, wartościowym elementem książki jest przedstawienie historycznych źródeł, które przechowują wiedzę o postaciach, ideach, wartościach i instytucjach minionej epoki, a w szczególności związanych z działalnością oświatową i wychowawczą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi istotne ogniwo w serii publikacji poświęconych pierwszym latom niepodległej Polski oraz rozwojowi społeczno-oświatowemu, naukowemu i politycznemu II Rzeczypospolitej. W kontekście działań wychowawczych tego okresu realizowano znane koncepcje: wychowania narodowego, obywatelsko-państwowego oraz państwowo-obywatelskiego. Praca ta prezentuje różnorodność form organizacyjnych, poprzez które te ideologie były wdrażane. Jej wartość tkwi w dążeniu do odtworzenia przeszłości dla współczesnego czytelnika, pozwalając na trwałe zachowanie jej w pamięci, co jest kluczowe dla rozwoju świadomości narodowej dzisiejszego pokolenia. Autorzy, przedstawiając wydarzenia historyczne, pokazują ich istotną rolę w kształtowaniu świadomości narodowej młodzieży szkolnej oraz szerszej społeczności tamtych czasów. W mojej ocenie autorzy słusznie podkreślają znaczenie szkoły w formowaniu postaw patriotycznych oraz świadomości narodowej, czerpiąc z istotnych wydarzeń życia codziennego w Polsce międzywojennej. Dodatkowo, wartościowym elementem książki jest przedstawienie historycznych źródeł, które przechowują wiedzę o postaciach, ideach, wartościach i instytucjach minionej epoki, a w szczególności związanych z działalnością oświatową i wychowawczą.
