Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teraz bajty MIGRA. Informatyka. Klasa 2. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zamieszczony materiał ćwiczeniowy stawia na zintegrowane podejście do nauczania, obejmujące bogaty wybór metod i treści. Zawiera ponad 180 zadań i ćwiczeń sprawdzających, które są ciekawie opracowane i dobrze zaplanowane pod względem dydaktycznym. Klarowny układ graficzny ułatwia szybkie odnalezienie interesujących zagadnień, a przystępny język czyni naukę bardziej efektywną. Podczas rozwiązywania ćwiczeń uczniowie mają możliwość utrwalenia materiału z różnych dziedzin edukacyjnych zgodnych z podstawą programową dla początkowego etapu nauczania. Ćwiczenia te obejmują rozpoznawanie figur geometrycznych, wykonywanie prostych operacji matematycznych, ćwiczenia związane z ortografią, a także tworzenie prostych prezentacji multimedialnych i rysunków dotyczących edukacji przyrodniczej i społecznej. W drugiej klasie uczniowie rozwijają swoje umiejętności w środowisku programistycznym Baltie, gdzie kierują działaniami czarodzieja na ekranie w trybie Czarowanie oraz piszą dla niego proste programy w trybie Programowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zamieszczony materiał ćwiczeniowy stawia na zintegrowane podejście do nauczania, obejmujące bogaty wybór metod i treści. Zawiera ponad 180 zadań i ćwiczeń sprawdzających, które są ciekawie opracowane i dobrze zaplanowane pod względem dydaktycznym. Klarowny układ graficzny ułatwia szybkie odnalezienie interesujących zagadnień, a przystępny język czyni naukę bardziej efektywną. Podczas rozwiązywania ćwiczeń uczniowie mają możliwość utrwalenia materiału z różnych dziedzin edukacyjnych zgodnych z podstawą programową dla początkowego etapu nauczania. Ćwiczenia te obejmują rozpoznawanie figur geometrycznych, wykonywanie prostych operacji matematycznych, ćwiczenia związane z ortografią, a także tworzenie prostych prezentacji multimedialnych i rysunków dotyczących edukacji przyrodniczej i społecznej. W drugiej klasie uczniowie rozwijają swoje umiejętności w środowisku programistycznym Baltie, gdzie kierują działaniami czarodzieja na ekranie w trybie Czarowanie oraz piszą dla niego proste programy w trybie Programowanie.
