Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia w Resocjalizacji. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór artykułów skupia się na kluczowej roli terapii w pedagogice resocjalizacyjnej, ukazując tym samym interdyscyplinarne podejście do tej nauki. Autorzy tacy jak Lesław Pytka, Marek Konopczyński, Andrzej Bałandynowicz, Teodor Bulenda, Tomasz Rudowski i Paweł Szczepaniak dzielą się swoimi przemyśleniami oraz praktycznymi doświadczeniami, podkreślając wagę twórczych metod terapeutycznych, takich jak arteterapia, biblioterapia i muzykoterapia. Te metody są szczególnie efektywne w pracy z młodzieżą zagrożoną społecznym wykluczeniem.
Dalsza część książki poświęcona jest eksploracji istniejących strategii naprawczych, które mają na celu poprawę relacji osób nieprzystosowanych społecznie z ich otoczeniem. Autorzy omawiają takie narzędzia jak mediacja i różne formy pomocy społecznej. Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców: wychowawców w instytucjach resocjalizacyjnych i karnych, pracowników socjalnych, nauczycieli, wychowawców i rodziców. Aby dyscyplina resocjalizacyjna mogła się rozwijać i kształtować nowe standardy społeczne, niezbędne jest ciągłe poszerzanie wiedzy w tym obszarze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór artykułów skupia się na kluczowej roli terapii w pedagogice resocjalizacyjnej, ukazując tym samym interdyscyplinarne podejście do tej nauki. Autorzy tacy jak Lesław Pytka, Marek Konopczyński, Andrzej Bałandynowicz, Teodor Bulenda, Tomasz Rudowski i Paweł Szczepaniak dzielą się swoimi przemyśleniami oraz praktycznymi doświadczeniami, podkreślając wagę twórczych metod terapeutycznych, takich jak arteterapia, biblioterapia i muzykoterapia. Te metody są szczególnie efektywne w pracy z młodzieżą zagrożoną społecznym wykluczeniem.
Dalsza część książki poświęcona jest eksploracji istniejących strategii naprawczych, które mają na celu poprawę relacji osób nieprzystosowanych społecznie z ich otoczeniem. Autorzy omawiają takie narzędzia jak mediacja i różne formy pomocy społecznej. Książka adresowana jest do szerokiego grona odbiorców: wychowawców w instytucjach resocjalizacyjnych i karnych, pracowników socjalnych, nauczycieli, wychowawców i rodziców. Aby dyscyplina resocjalizacyjna mogła się rozwijać i kształtować nowe standardy społeczne, niezbędne jest ciągłe poszerzanie wiedzy w tym obszarze.
