Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i małe dzieci
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i małe dzieci" jest zaadresowana do rodziców i nauczycieli zajmujących się edukacją muzyczną najmłodszych. Skupia się na istotnym etapie rozwoju muzycznego, jaki ma miejsce od urodzenia do piątego roku życia. Autor, opierając się na długoletnich badaniach w dziedzinie nauczania muzyki, analizuje procesy, dzięki którym najmłodsi uczą się audiowania i jak z czasem pogłębiają swoje muzyczne zrozumienie. Kluczowym elementem pracy jest wykazywanie, dlaczego kontakt z muzyką od pierwszych dni życia jest tak ważny dla dziecka. Książka jest również pełna wartościowych porad praktycznych, które mogą wesprzeć zarówno rodziców, jak i nauczycieli w inspirowaniu dzieci do audiowania w domowym środowisku oraz w przedszkolu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Teoria uczenia się muzyki. Niemowlęta i małe dzieci" jest zaadresowana do rodziców i nauczycieli zajmujących się edukacją muzyczną najmłodszych. Skupia się na istotnym etapie rozwoju muzycznego, jaki ma miejsce od urodzenia do piątego roku życia. Autor, opierając się na długoletnich badaniach w dziedzinie nauczania muzyki, analizuje procesy, dzięki którym najmłodsi uczą się audiowania i jak z czasem pogłębiają swoje muzyczne zrozumienie. Kluczowym elementem pracy jest wykazywanie, dlaczego kontakt z muzyką od pierwszych dni życia jest tak ważny dla dziecka. Książka jest również pełna wartościowych porad praktycznych, które mogą wesprzeć zarówno rodziców, jak i nauczycieli w inspirowaniu dzieci do audiowania w domowym środowisku oraz w przedszkolu.
