Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Technologie cyfrowe w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja "Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja" stanowi wszechstronne opracowanie kwestii związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem przedsiębiorstwami w dobie cyfryzacji i sieciowego połączenia. Książka koncentruje się na bieżących trendach i procesach rynkowych, uwypuklając wpływ takich technologii jak sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain na rozwój przedsiębiorstw i ich procesy zarządcze.
Zarówno całościowy proces zarządzania, jak i jego konkretne obszary funkcjonalne, jak logistyka, marketing czy zarządzanie zasobami ludzkimi, znalazły swoje miejsce w tej publikacji. Łączy ona teoretyczne podejście z praktyką rynkową, wskazując na możliwe kierunki wzajemnej integracji biznesu z technologiami cyfrowymi.
Pozycja ta jest cennym i unikalnym wkładem w merytoryczne zrozumienie teorii przedsiębiorstwa, przenosząc ją na nowy, bardziej zaawansowany poziom, określany jako poziom 4.0. Poszczególne rozdziały oferują pogłębione analizy teoretyczne znaczenia cyfrowej transformacji i rozwoju IT, jak również oceny szans i zagrożeń dla przedsiębiorstw jako całości oraz dla ich głównych funkcji i obszarów zarządzania.
Znaczącym dodatkiem do treści publikacji jest wykorzystanie wiedzy i kapitału intelektualnego ekspertów i konsultantów z branży. Książka najpewniej spotka się z uznaniem wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i biznesem elektronicznym, a także doktorantów, studentów oraz uczestników studiów podyplomowych. Dla menedżerów przedsiębiorstw będzie ona miała istotne znaczenie praktyczne.
prof. dr hab. Jan W. Wiktor
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja "Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja" stanowi wszechstronne opracowanie kwestii związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem przedsiębiorstwami w dobie cyfryzacji i sieciowego połączenia. Książka koncentruje się na bieżących trendach i procesach rynkowych, uwypuklając wpływ takich technologii jak sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain na rozwój przedsiębiorstw i ich procesy zarządcze.
Zarówno całościowy proces zarządzania, jak i jego konkretne obszary funkcjonalne, jak logistyka, marketing czy zarządzanie zasobami ludzkimi, znalazły swoje miejsce w tej publikacji. Łączy ona teoretyczne podejście z praktyką rynkową, wskazując na możliwe kierunki wzajemnej integracji biznesu z technologiami cyfrowymi.
Pozycja ta jest cennym i unikalnym wkładem w merytoryczne zrozumienie teorii przedsiębiorstwa, przenosząc ją na nowy, bardziej zaawansowany poziom, określany jako poziom 4.0. Poszczególne rozdziały oferują pogłębione analizy teoretyczne znaczenia cyfrowej transformacji i rozwoju IT, jak również oceny szans i zagrożeń dla przedsiębiorstw jako całości oraz dla ich głównych funkcji i obszarów zarządzania.
Znaczącym dodatkiem do treści publikacji jest wykorzystanie wiedzy i kapitału intelektualnego ekspertów i konsultantów z branży. Książka najpewniej spotka się z uznaniem wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i biznesem elektronicznym, a także doktorantów, studentów oraz uczestników studiów podyplomowych. Dla menedżerów przedsiębiorstw będzie ona miała istotne znaczenie praktyczne.
prof. dr hab. Jan W. Wiktor
