Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajemnica miłości romantycznej. Zygmunt Krasiński i Delfina Potocka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi głęboką analizę psychoanalityczną, eksplorującą złożoną emocjonalną więź pomiędzy Zygmuntem Krasińskim a Delfiną Potocką. Analiza ta jest powiązana z trudnymi aspektami biografii poety, takimi jak utrata matki w dzieciństwie oraz ciągłe uwikłanie w destrukcyjną relację z ojcem. Autorzy przedstawiają szczególne rozumienie fenomenu miłości romantycznej, który był powszechny w literaturze romantycznej oraz biografiach pisarzy tego okresu. Książka rozszerza perspektywę spojrzenia na romantyzm, wprowadzając nowe idee od lat rozwijane przez autorkę w jej wcześniejszych pracach. Dodatkowo, osobną część poświęcono problematyce edytorskiej, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk, które autorka uznaje za formy przemocy edytorskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi głęboką analizę psychoanalityczną, eksplorującą złożoną emocjonalną więź pomiędzy Zygmuntem Krasińskim a Delfiną Potocką. Analiza ta jest powiązana z trudnymi aspektami biografii poety, takimi jak utrata matki w dzieciństwie oraz ciągłe uwikłanie w destrukcyjną relację z ojcem. Autorzy przedstawiają szczególne rozumienie fenomenu miłości romantycznej, który był powszechny w literaturze romantycznej oraz biografiach pisarzy tego okresu. Książka rozszerza perspektywę spojrzenia na romantyzm, wprowadzając nowe idee od lat rozwijane przez autorkę w jej wcześniejszych pracach. Dodatkowo, osobną część poświęcono problematyce edytorskiej, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk, które autorka uznaje za formy przemocy edytorskiej.
