Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tablice matematyczne. Definicje, twierdzenia, wzory, przykłady
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Tablice matematyczne” to kompendium zawierające kluczowe zagadnienia, twierdzenia i wzory matematyczne, które zebrano w jednym miejscu. Jest to nieoceniona pomoc dla uczniów przygotowujących się do sprawdzianów, egzaminów i odpowiedzi ustnych. Wszystkie tematy zostały przedstawione w przystępny sposób, co sprawia, że są one zrozumiałe dla każdego.
Aby ułatwić nawigację, treść podzielono na rozdziały i podrozdziały, co ułatwia szybkie odnalezienie potrzebnych informacji. Każdy temat jest zilustrowany przykładami, co pomaga w lepszym zrozumieniu omawianych treści. Te tablice stanowią doskonałe uzupełnienie podręczników matematycznych, zarówno dla uczniów szkół podstawowych, jak i gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Tablice matematyczne” to kompendium zawierające kluczowe zagadnienia, twierdzenia i wzory matematyczne, które zebrano w jednym miejscu. Jest to nieoceniona pomoc dla uczniów przygotowujących się do sprawdzianów, egzaminów i odpowiedzi ustnych. Wszystkie tematy zostały przedstawione w przystępny sposób, co sprawia, że są one zrozumiałe dla każdego.
Aby ułatwić nawigację, treść podzielono na rozdziały i podrozdziały, co ułatwia szybkie odnalezienie potrzebnych informacji. Każdy temat jest zilustrowany przykładami, co pomaga w lepszym zrozumieniu omawianych treści. Te tablice stanowią doskonałe uzupełnienie podręczników matematycznych, zarówno dla uczniów szkół podstawowych, jak i gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych.
