Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Większość sprzedawców, zapytana o istotę swojej pracy, wskaże na przekonanie klientów o wyższości ich produktów nad konkurencją. Niedawno taka odpowiedź byłaby w pełni uzasadniona. Obecnie jednak klienci mają dostęp do nieograniczonej gamy wysokiej jakości rozwiązań, co sprawia, że trudno jest wykazać wyższość własnej oferty. To sytuacja, którą można obrócić na swoją korzyść. W dobie internetu i mediów społecznościowych klienci coraz mniej polegają na tradycyjnych rozmowach sprzedażowych, poszukując informacji na własną rękę. Kluczowym wyróżnikiem przestają być same produkty, a staje się nim wiedza specjalistyczna sprzedawcy. Ta książka przedstawia pięć skutecznych strategii, które pomogą w transformacji rozmów z zorientowanych na produkt do skupionych na osiąganiu rezultatów biznesowych. Wykorzystaj tę wiedzę, aby zdobyć przewagę w nowoczesnym świecie sprzedaży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Większość sprzedawców, zapytana o istotę swojej pracy, wskaże na przekonanie klientów o wyższości ich produktów nad konkurencją. Niedawno taka odpowiedź byłaby w pełni uzasadniona. Obecnie jednak klienci mają dostęp do nieograniczonej gamy wysokiej jakości rozwiązań, co sprawia, że trudno jest wykazać wyższość własnej oferty. To sytuacja, którą można obrócić na swoją korzyść. W dobie internetu i mediów społecznościowych klienci coraz mniej polegają na tradycyjnych rozmowach sprzedażowych, poszukując informacji na własną rękę. Kluczowym wyróżnikiem przestają być same produkty, a staje się nim wiedza specjalistyczna sprzedawcy. Ta książka przedstawia pięć skutecznych strategii, które pomogą w transformacji rozmów z zorientowanych na produkt do skupionych na osiąganiu rezultatów biznesowych. Wykorzystaj tę wiedzę, aby zdobyć przewagę w nowoczesnym świecie sprzedaży.
