Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka jako interpretacja. Z problemów dyskursu...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce czytelnik odkryje nowe spojrzenie na doświadczenie sztuki, różniące się od tradycyjnych poglądów i powszechnie przyjętych opinii. Autor przedstawia, że kulturowa tożsamość dzieła artystycznego kształtuje się przede wszystkim poprzez praktykę dyskursywną i interpretację, a nie jedynie przez jego formalne, stylistyczne czy materialne cechy. W tej koncepcji porzuca się zrozumienie dzieła sztuki jako zamkniętej i niezależnej struktury, podważając mit dzieła jako autonomicznej jednostki. Autor kładzie nacisk na kulturowe zależności i konteksty, które sprawiają, że „artystyczność” jest kwestią negocjacji i konstrukcji, a nie ustaloną właściwością obiektu. Interpretacja staje się integralną częścią samego dzieła, nie polegając jedynie na odkrywaniu jego ukrytych znaczeń. Analiza słynnego obrazu, takiego jak „Gioconda”, pokazuje skutecznie, że sztuka istnieje poprzez nieustanne interpretacje, a nie samodzielnie. Ta publikacja będzie cenna dla tych, którzy są związani z różnorodnymi dziedzinami humanistyki, takimi jak kulturoznawstwo, estetyka, filozofia i teoria sztuki, oraz dla artystów, studentów kierunków humanistycznych i wszystkich uczestników współczesnej kultury artystycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce czytelnik odkryje nowe spojrzenie na doświadczenie sztuki, różniące się od tradycyjnych poglądów i powszechnie przyjętych opinii. Autor przedstawia, że kulturowa tożsamość dzieła artystycznego kształtuje się przede wszystkim poprzez praktykę dyskursywną i interpretację, a nie jedynie przez jego formalne, stylistyczne czy materialne cechy. W tej koncepcji porzuca się zrozumienie dzieła sztuki jako zamkniętej i niezależnej struktury, podważając mit dzieła jako autonomicznej jednostki. Autor kładzie nacisk na kulturowe zależności i konteksty, które sprawiają, że „artystyczność” jest kwestią negocjacji i konstrukcji, a nie ustaloną właściwością obiektu. Interpretacja staje się integralną częścią samego dzieła, nie polegając jedynie na odkrywaniu jego ukrytych znaczeń. Analiza słynnego obrazu, takiego jak „Gioconda”, pokazuje skutecznie, że sztuka istnieje poprzez nieustanne interpretacje, a nie samodzielnie. Ta publikacja będzie cenna dla tych, którzy są związani z różnorodnymi dziedzinami humanistyki, takimi jak kulturoznawstwo, estetyka, filozofia i teoria sztuki, oraz dla artystów, studentów kierunków humanistycznych i wszystkich uczestników współczesnej kultury artystycznej.
