Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkolne rewolucje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obszarze wydawniczym obejmującym zarówno publikacje naukowe, jak i popularnonaukowe z dziedziny pedagogiki, politologii, socjologii oraz psychologii edukacji, można odnaleźć liczne prace o zróżnicowanym poziomie jakości edytorskiej i merytorycznej. Zwykle koncentrują się one na specyficznych elementach systemu edukacji, prezentując wyniki badań empirycznych własnych autorów lub analizy danych badawczych opracowane przez innych specjalistów. Często spotykamy także krytyczne studia teoretyczne, które stanowią próbę zmierzenia się z uznanymi teoriami w dziedzinie nauki. Dodatkowo, w literaturze nie brakuje publikacji poświęconych hołdowaniu wybitnym uczonym i ich znaczącemu wkładowi w rozwój nauki, choć powinny one być traktowane jako dodatki do zasadniczych prac badawczych.
W polskiej literaturze pedagogicznej można dostrzec tendencję do skupiania się na konkretnych problemach szkolnictwa, zazwyczaj z krytycznym podejściem do aktualnych kwestii w systemie oświaty, choć często brakuje szerszej perspektywy historycznej. Autorzy często wskazują na obecne problemy polskiej edukacji, zdając się oskarżać decydentów oświatowych o wszelkie niepowodzenia i opóźnienia w rozwoju szkolnictwa.
Na tym tle książka profesora Bogusława Śliwerskiego pt. "Szkolne rewolucje" wyróżnia się jako unikalne dzieło, które stanowi krok w stronę odmiennego podejścia. Profesor Śliwerski, uznany za czołowego polskiego pedagoga przełomu wieków i współautora kluczowych pozycji w dziedzinie pedagogiki ostatnich 25 lat, przedstawia pracę, która jest nowatorskim wkładem w literaturę edukacyjną i wyróżnia się na tle innych dostępnych publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obszarze wydawniczym obejmującym zarówno publikacje naukowe, jak i popularnonaukowe z dziedziny pedagogiki, politologii, socjologii oraz psychologii edukacji, można odnaleźć liczne prace o zróżnicowanym poziomie jakości edytorskiej i merytorycznej. Zwykle koncentrują się one na specyficznych elementach systemu edukacji, prezentując wyniki badań empirycznych własnych autorów lub analizy danych badawczych opracowane przez innych specjalistów. Często spotykamy także krytyczne studia teoretyczne, które stanowią próbę zmierzenia się z uznanymi teoriami w dziedzinie nauki. Dodatkowo, w literaturze nie brakuje publikacji poświęconych hołdowaniu wybitnym uczonym i ich znaczącemu wkładowi w rozwój nauki, choć powinny one być traktowane jako dodatki do zasadniczych prac badawczych.
W polskiej literaturze pedagogicznej można dostrzec tendencję do skupiania się na konkretnych problemach szkolnictwa, zazwyczaj z krytycznym podejściem do aktualnych kwestii w systemie oświaty, choć często brakuje szerszej perspektywy historycznej. Autorzy często wskazują na obecne problemy polskiej edukacji, zdając się oskarżać decydentów oświatowych o wszelkie niepowodzenia i opóźnienia w rozwoju szkolnictwa.
Na tym tle książka profesora Bogusława Śliwerskiego pt. "Szkolne rewolucje" wyróżnia się jako unikalne dzieło, które stanowi krok w stronę odmiennego podejścia. Profesor Śliwerski, uznany za czołowego polskiego pedagoga przełomu wieków i współautora kluczowych pozycji w dziedzinie pedagogiki ostatnich 25 lat, przedstawia pracę, która jest nowatorskim wkładem w literaturę edukacyjną i wyróżnia się na tle innych dostępnych publikacji.
