Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła klasztorna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Relacja autorki, która przez cztery lata była uczennicą katolickiej szkoły dla dziewcząt w Gmunden, przedstawia bezkompromisową rzeczywistość życia w instytucji, której priorytetem jest zacieranie indywidualności uczennic. W tej opowieści o rygorystycznym wychowaniu w opresyjnych murach zakonnego internatu, edukacja podporządkowana jest wąsko pojmowanemu zbiorowemu duchowi i bezwzględnemu posłuszeństwu. Szkolna codzienność upływa w warunkach ścisłej kontroli, surowych zasad i żelaznej dyscypliny, w środowisku pełnym zakazów i ograniczeń, które izolują dziewczęta od zewnętrznego świata. Klasztor narzuca jednolitość myślenia i działania, tłumiąc wszelkie indywidualne przejawy osobowości, a także zniechęcając uczennice do zawiązywania głębszych przyjaźni i wyrażania ich emocjonalnych potrzeb oraz rozwoju osobistego w okresie dojrzewania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Relacja autorki, która przez cztery lata była uczennicą katolickiej szkoły dla dziewcząt w Gmunden, przedstawia bezkompromisową rzeczywistość życia w instytucji, której priorytetem jest zacieranie indywidualności uczennic. W tej opowieści o rygorystycznym wychowaniu w opresyjnych murach zakonnego internatu, edukacja podporządkowana jest wąsko pojmowanemu zbiorowemu duchowi i bezwzględnemu posłuszeństwu. Szkolna codzienność upływa w warunkach ścisłej kontroli, surowych zasad i żelaznej dyscypliny, w środowisku pełnym zakazów i ograniczeń, które izolują dziewczęta od zewnętrznego świata. Klasztor narzuca jednolitość myślenia i działania, tłumiąc wszelkie indywidualne przejawy osobowości, a także zniechęcając uczennice do zawiązywania głębszych przyjaźni i wyrażania ich emocjonalnych potrzeb oraz rozwoju osobistego w okresie dojrzewania.
