Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sześciolatek w roli ucznia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pomimo że znowelizowana ustawa oświatowa daje rodzicom sześciolatków możliwość wyboru między przedszkolem a szkołą, oczywiste jest, że część z nich zdecyduje się na szkołę. Pojawia się zatem pytanie: czy szkoły i nauczyciele są gotowi na przyjęcie tych młodszych uczniów? Czy każdy nauczyciel potrafi adekwatnie organizować zabawę, która jest kluczowym elementem aktywności dzieci w tym wieku? Te zagadnienia są istotne nie tylko dla samych nauczycieli, którzy muszą na nie odpowiedzieć, ale także dla rodziców, których interesują przygotowania placówek na przyjęcie ich pociech. Nowe okoliczności wymagają od nauczycieli szeroko zakrojonych zmian w podejściu do nauczania, co oznacza konieczność rozwoju kompetencji w takich obszarach jak prakseologia, komunikacja, współpraca, kreatywność, technologia informacyjna i wartości aksjologiczne.
Nauczyciele, świadomi różnic pomiędzy oswojonymi siedmiolatkami a nowymi sześciolatkami, poszukują różnych źródeł, które mogą wesprzeć ich w nowej edukacyjnej rzeczywistości. Jednym z takich źródeł jest książka "Sześciolatek w roli ucznia", przeznaczona dla nauczycieli, rodziców oraz studentów pedagogiki. Stanowi ona aktualizację wcześniejszej publikacji "Dziecko sześcioletnie w szkole", której nakład jest już wyczerpany. Nowa książka zawiera dodatkowe artykuły, praktyczne wskazówki oraz najnowsze wyniki badań.
"Sześciolatek w roli ucznia" dzieli się na sześć rozdziałów, które obejmują zagadnienia związane z pedagogiką porównawczą, psychologią, biomedycyną i metodyką. Szczególna uwaga poświęcona jest diagnostyce rozwojowej dzieci oraz klasyfikacji wybranych zaburzeń. Nie pominięto również znaczenia innowacyjnych działań pedagogicznych, które mogą pomóc w dostosowaniu nauczania do potrzeb młodszych uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pomimo że znowelizowana ustawa oświatowa daje rodzicom sześciolatków możliwość wyboru między przedszkolem a szkołą, oczywiste jest, że część z nich zdecyduje się na szkołę. Pojawia się zatem pytanie: czy szkoły i nauczyciele są gotowi na przyjęcie tych młodszych uczniów? Czy każdy nauczyciel potrafi adekwatnie organizować zabawę, która jest kluczowym elementem aktywności dzieci w tym wieku? Te zagadnienia są istotne nie tylko dla samych nauczycieli, którzy muszą na nie odpowiedzieć, ale także dla rodziców, których interesują przygotowania placówek na przyjęcie ich pociech. Nowe okoliczności wymagają od nauczycieli szeroko zakrojonych zmian w podejściu do nauczania, co oznacza konieczność rozwoju kompetencji w takich obszarach jak prakseologia, komunikacja, współpraca, kreatywność, technologia informacyjna i wartości aksjologiczne.
Nauczyciele, świadomi różnic pomiędzy oswojonymi siedmiolatkami a nowymi sześciolatkami, poszukują różnych źródeł, które mogą wesprzeć ich w nowej edukacyjnej rzeczywistości. Jednym z takich źródeł jest książka "Sześciolatek w roli ucznia", przeznaczona dla nauczycieli, rodziców oraz studentów pedagogiki. Stanowi ona aktualizację wcześniejszej publikacji "Dziecko sześcioletnie w szkole", której nakład jest już wyczerpany. Nowa książka zawiera dodatkowe artykuły, praktyczne wskazówki oraz najnowsze wyniki badań.
"Sześciolatek w roli ucznia" dzieli się na sześć rozdziałów, które obejmują zagadnienia związane z pedagogiką porównawczą, psychologią, biomedycyną i metodyką. Szczególna uwaga poświęcona jest diagnostyce rozwojowej dzieci oraz klasyfikacji wybranych zaburzeń. Nie pominięto również znaczenia innowacyjnych działań pedagogicznych, które mogą pomóc w dostosowaniu nauczania do potrzeb młodszych uczniów.
