Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szczęśliwy jak dziecko, które maluje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Arno Stern w swojej książce "Szczęśliwy jak dziecko, które maluje" przenosi nas do świata malarskiej zabawy, widzianej oczami dziecka. Opisuje w niej, jakie emocje dziecko przeżywa od chwili, gdy po raz pierwszy przekracza próg wyjątkowej pracowni Malort, aż po moment, gdy jego kreatywność rozkwita w spontanicznym wybuchu ekspresji.
Dorosłym Stern wskazuje, jak mogą stworzyć dzieciom odpowiednie warunki do tych niezwykłych doświadczeń. Nie potrzeba do tego wiele, ale wymaga to zupełniej nowego podejścia i zmiany perspektywy.
Autor dzieli się swoimi wieloletnimi obserwacjami i wiedzą, które zdobył, towarzysząc dzieciom podczas ich twórczej zabawy malarskiej przez ponad pięćdziesiąt lat. Uczy nas nie tylko, jak patrzeć na dziecięce rysunki, ale także, co mogą one dla nas znaczyć.
Ta książka jest szczególnie polecana dla rodziców, którzy pragną lepiej zrozumieć i wspierać swoje dzieci w artystycznych przedsięwzięciach; dla nauczycieli, którzy chcieliby stworzyć środowisko sprzyjające rozwijaniu talentów; oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem pracowni malarskich i warsztatów z zakresu zabawy malarskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Arno Stern w swojej książce "Szczęśliwy jak dziecko, które maluje" przenosi nas do świata malarskiej zabawy, widzianej oczami dziecka. Opisuje w niej, jakie emocje dziecko przeżywa od chwili, gdy po raz pierwszy przekracza próg wyjątkowej pracowni Malort, aż po moment, gdy jego kreatywność rozkwita w spontanicznym wybuchu ekspresji.
Dorosłym Stern wskazuje, jak mogą stworzyć dzieciom odpowiednie warunki do tych niezwykłych doświadczeń. Nie potrzeba do tego wiele, ale wymaga to zupełniej nowego podejścia i zmiany perspektywy.
Autor dzieli się swoimi wieloletnimi obserwacjami i wiedzą, które zdobył, towarzysząc dzieciom podczas ich twórczej zabawy malarskiej przez ponad pięćdziesiąt lat. Uczy nas nie tylko, jak patrzeć na dziecięce rysunki, ale także, co mogą one dla nas znaczyć.
Ta książka jest szczególnie polecana dla rodziców, którzy pragną lepiej zrozumieć i wspierać swoje dzieci w artystycznych przedsięwzięciach; dla nauczycieli, którzy chcieliby stworzyć środowisko sprzyjające rozwijaniu talentów; oraz dla osób zainteresowanych prowadzeniem pracowni malarskich i warsztatów z zakresu zabawy malarskiej.
