Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Superwizja w psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Koncepcje, procedury, narzędzia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest ważnym elementem globalnej rozmowy o superwizji, stanowiąc pierwsze w Polsce kompendium dotyczące superwizji w kontekście terapii poznawczo-behawioralnej. Autorzy przedstawiają kluczowe zagadnienia związane z superwizją, które można z powodzeniem stosować w różnorodnych modelach psychoterapii, nie ograniczając się jedynie do podejścia poznawczo-behawioralnego. Zawartość książki ma wyjątkową wartość edukacyjną, przyciągając zarówno psychoterapeutów, superwizorów, jak i nauczycieli akademickich oraz studentów, szczególnie z obszarów takich jak psychologia kliniczna, psychiatria czy pedagogika specjalna.
Według recenzji prof. dr hab. Magdaleny Marszal-Wiśniewskiej, proces szkolenia w psychoterapii przestał być traktowany jako kwestia indywidualna, a odnosi się do zdrowia publicznego. Kluczową rolą w tym procesie jest superwizja, która zapewnia, że terapeuci dostarczają swoim klientom wysokiej jakości opiekę – są zaangażowani, efektywni, empatyczni i działają zgodnie z zasadami etycznymi.
Jak wskazuje prof. Eduardo Keegan z Uniwersytetu w Buenos Aires, Argentyna, na jakość superwizora składają się zdolności do promowania rozwoju umiejętności terapeutycznych oraz umiejętność inspirowania i tworzenia fascynujących doświadczeń. Wielcy superwizorzy pozostawiają swoim uczniom wiedzę i doświadczenia, które są rozwijane i wykorzystywane przez lata, odsłaniając tajemnice oraz potencjał psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
Prof. Mark A. Reinecke z Uniwersytetu Northwestern w Stanach Zjednoczonych podkreśla, że ta książka jest przewodnikiem, który pomoże czytelnikowi stać się wyjątkowym i inspirującym superwizorem, którego praktyka będzie zapamiętana na długo.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest ważnym elementem globalnej rozmowy o superwizji, stanowiąc pierwsze w Polsce kompendium dotyczące superwizji w kontekście terapii poznawczo-behawioralnej. Autorzy przedstawiają kluczowe zagadnienia związane z superwizją, które można z powodzeniem stosować w różnorodnych modelach psychoterapii, nie ograniczając się jedynie do podejścia poznawczo-behawioralnego. Zawartość książki ma wyjątkową wartość edukacyjną, przyciągając zarówno psychoterapeutów, superwizorów, jak i nauczycieli akademickich oraz studentów, szczególnie z obszarów takich jak psychologia kliniczna, psychiatria czy pedagogika specjalna.
Według recenzji prof. dr hab. Magdaleny Marszal-Wiśniewskiej, proces szkolenia w psychoterapii przestał być traktowany jako kwestia indywidualna, a odnosi się do zdrowia publicznego. Kluczową rolą w tym procesie jest superwizja, która zapewnia, że terapeuci dostarczają swoim klientom wysokiej jakości opiekę – są zaangażowani, efektywni, empatyczni i działają zgodnie z zasadami etycznymi.
Jak wskazuje prof. Eduardo Keegan z Uniwersytetu w Buenos Aires, Argentyna, na jakość superwizora składają się zdolności do promowania rozwoju umiejętności terapeutycznych oraz umiejętność inspirowania i tworzenia fascynujących doświadczeń. Wielcy superwizorzy pozostawiają swoim uczniom wiedzę i doświadczenia, które są rozwijane i wykorzystywane przez lata, odsłaniając tajemnice oraz potencjał psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
Prof. Mark A. Reinecke z Uniwersytetu Northwestern w Stanach Zjednoczonych podkreśla, że ta książka jest przewodnikiem, który pomoże czytelnikowi stać się wyjątkowym i inspirującym superwizorem, którego praktyka będzie zapamiętana na długo.
