Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko” to trzecia, rozszerzona edycja książki, której autorem jest Jarek Szczepański, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży. Szczepański, pełniący rolę korporacyjnego menedżera na wysokim szczeblu, łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem, które wypracował doradzając swoim klientom.
Autor udowadnia, że marketing to nie jest zagadnienie skomplikowane, jak się powszechnie uważa. Aby skutecznie działać w tej dziedzinie, kluczowe jest zrozumienie jej istoty oraz mechanizmów, na których się opiera. Wyzwanie leży w dokonywaniu odpowiednich wyborów, którym według Szczepańskiego warto poświęcić szczególną uwagę.
Książka omawia nie tylko zasady brand marketingu, ale również zawiera analizy rynkowe, innowacje oraz strategie skuteczne zarówno dla producentów, jak i detalistów. Trzecia edycja wzbogacona została o dodatkowy rozdział poświęcony różnym formatom handlowym, które pomagają w zwiększaniu efektywności sprzedaży i lepszym zrozumieniu rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko” to trzecia, rozszerzona edycja książki, której autorem jest Jarek Szczepański, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży. Szczepański, pełniący rolę korporacyjnego menedżera na wysokim szczeblu, łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem, które wypracował doradzając swoim klientom.
Autor udowadnia, że marketing to nie jest zagadnienie skomplikowane, jak się powszechnie uważa. Aby skutecznie działać w tej dziedzinie, kluczowe jest zrozumienie jej istoty oraz mechanizmów, na których się opiera. Wyzwanie leży w dokonywaniu odpowiednich wyborów, którym według Szczepańskiego warto poświęcić szczególną uwagę.
Książka omawia nie tylko zasady brand marketingu, ale również zawiera analizy rynkowe, innowacje oraz strategie skuteczne zarówno dla producentów, jak i detalistów. Trzecia edycja wzbogacona została o dodatkowy rozdział poświęcony różnym formatom handlowym, które pomagają w zwiększaniu efektywności sprzedaży i lepszym zrozumieniu rynku.
