Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przejście od gospodarki industrialnej do gospodarki opierającej się na usługach zwiększyło zainteresowanie tematem zarządzania efektywnością w firmach usługowych. Autorzy, zdając sobie sprawę z różnic między procesami w sektorze usługowym a produkcyjnym, przenoszą koncepcję strategicznej karty wyników na nowy poziom, dostosowując ją do specyfiki organizacji usługowych. W książce odkrywają, jak efektywnie zintegrować zarządzanie procesami z pomiarem efektywności, tworząc jednolity i zharmonizowany system. Publikacja koncentruje się na dostarczaniu pragmatycznych rozwiązań dla projektowania systemów oceny efektywności oraz implementacji strategicznej karty wyników w firmach usługowych. Użyteczność książki wzmacniają liczne przykłady najlepszych praktyk, pochodzące z renomowanych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych. Publikacja jest skierowana do menedżerów organizacji usługowych, specjalistów ds. pomiaru efektywności, studentów zarządzania i naukowców, a także przedsiębiorców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przejście od gospodarki industrialnej do gospodarki opierającej się na usługach zwiększyło zainteresowanie tematem zarządzania efektywnością w firmach usługowych. Autorzy, zdając sobie sprawę z różnic między procesami w sektorze usługowym a produkcyjnym, przenoszą koncepcję strategicznej karty wyników na nowy poziom, dostosowując ją do specyfiki organizacji usługowych. W książce odkrywają, jak efektywnie zintegrować zarządzanie procesami z pomiarem efektywności, tworząc jednolity i zharmonizowany system. Publikacja koncentruje się na dostarczaniu pragmatycznych rozwiązań dla projektowania systemów oceny efektywności oraz implementacji strategicznej karty wyników w firmach usługowych. Użyteczność książki wzmacniają liczne przykłady najlepszych praktyk, pochodzące z renomowanych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych. Publikacja jest skierowana do menedżerów organizacji usługowych, specjalistów ds. pomiaru efektywności, studentów zarządzania i naukowców, a także przedsiębiorców.
